نشست همکاری دو جانبه کانون زبان استان همدان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

نشست همکاری دو جانبه کانون زبان استان همدان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد
نشست همکاری کانون زبان استان همدان و دانشگاه بوعلی سینا در جهت همکاری و تعامل این دو نهاد با یکدیگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این نشست، رضا صابونچی مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان همدان با اشاره به قدمت نزدیک به 100 سال و زبان‌هایی که در این مجموعه آموزش داده می‌شود عنوان کرد: در این استان 2 مرکز اصلی در شهرهای همدان و ملایر وجود دارد و سه میز خدمت در مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری در تابستان امسال دایر شده است و بسیار علاقه‌مند هستیم تا با نهادها و ارگان‌های دیگر تعامل داشته باشیم و دامنۀ این فعالیت‌ها گسترده‌تر شود.
وی دانشگاه بوعلی را یک مرکز علمی معتبر و وسیع دانست و در خصوص روند همکاری و تعامل با این مجموعه گفت: این همکاری می‌تواند در قالب ایجاد تفاهم‌نامه، تخفیف به دانشجویان، ایجاد شعبۀ کانون زبان در دانشگاه، فعالیت‌های برون کانونی و ... باشد.

1 صابونچی با اشاره به تجربه و تخصص مدرسان کانون زبان تصریح کرد: مدرسان کانون زبان جزو برترین اساتید کشور هستند و از لحاظ سطح دانش علمی و توانمندی در درجۀ بالایی قرار دارند.
برگزاری کلاس‌های آنلاین، فرآیند آزمون جذب مدرس، دوره‌های آموزشی و ... از دیگر موضوعاتی بود که مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان همدان به آن‌ها پرداخت.
در ادامه گودرز احمدوند، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد: در این دانشگاه گروه‌های زبان انگلیسی و فرانسه فعال هستند و به دنبال راه‌اندازی بخش روسی نیز هستیم و می‌توانیم مشارکت خوبی در این بخش‌ها داشته باشیم.
احمدوند خاطرنشان کرد: ما آماده هستیم تا در دانشگاه همکاری لازم را با کانون زبان ایران انجام دهیم.

1


۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۲۴۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...