نوزدهمین دورۀ آزمون زبان اسپانیایی DELE در کانون زبان ایران برگزار شد

نوزدهمین دورۀ آزمون زبان اسپانیایی DELE در کانون زبان ایران برگزار شد
نوزدهمین دورۀ آزمون زبان اسپانیایی DELE در کانون زبان ایران به عنوان تنها نمایندگی رسمی برگزاری این آزمون در کشور به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، فرزانه فتحی نژاد، مسئول بخش اسپانیایی در خصوص این آزمون گفت: آزمون بین‌المللی DELE از طرف موسسه سروانتس مادرید در سراسر جهان چندین نوبت در سال برگزار می‌شود. دیپلمی که از طرف موسسه سروانتس به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود تنها مدرک معتبر و رسمی در زبان اسپانیایی است که برای تحصیل و کار در اسپانیا و سایر کشورهای اسپانیایی زبان ضروری است.

گزارش تصویری از روند برگزاری آزمون کتبی و شفاهی زبان اسپانیایی DELE
وی افزود: در حال حاضر کانون زبان ایران به عنوان تنها نمایندگی برگزاری این امتحانات در ایران هم زمان با بیش از 100 کشور جهان به صورت فعال و منظم سالانه 2 دوره آزمون DELE را برگزار می‌کند.

1

فتحی‌نژاد ادامه داد: لازم به توضیح است که بنا به اذعان مسئولان موسسه سروانتس، کانون زبان ایران بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای برگزاری امتحانات DELE در ایران محسوب می‌شود. با توجه به امکانات، تسهیلات و پشتیبانی کامل و همچنین نیروی انسانی فعال و توانمند کانون زبان ایران، این امتحانات با وجود حجم زیاد کار و ظرافت خاص در برنامه‌ریزی و اجرا، در شرایط مناسب و منظم و با دقت و کیفیت خوب برگزار می‌شود.

گزارش تصویری از روند برگزاری آزمون کتبی و شفاهی زبان اسپانیایی DELE

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان ایران در خصوص این دوره از آزمون گفت: در این دوره مجموعا 85 نفر در امتحانات شرکت کردند، در تهران سطوح A1، A2، B1، B2، C1 و در اصفهان سطوح A1، A2، B1 و B2 برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: نتایج آزمون معمولا یک ماه و نیم پس از برگزاری آزمون از طرف موسسه سروانتس برای شرکت‌کنندگان در امتحانات از طریق ایمیل ارسال می‌شود ولی صدور مدارک ممکن است چند ماه زمان ببرد.

1

گفتنی است، دکتر مصطفی میرزائی، معاون آموزشی، دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش کانون زبان ایران از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۰۸
تعداد بازدید : ۵۷۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...