نمایندۀ دفتر مرکزی و سرپرست حراست کانون زبان ایران منصوب شد

نمایندۀ دفتر مرکزی و سرپرست حراست کانون زبان ایران منصوب شد
در جلسه‌ای با حضور روح‌اله عباسی‌نژاد، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، لیلا مجیدی به عنوان نمایندۀ دفتری مرکزی و سرپرست حراست کانون زبان ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه عباسی‌نژاد ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد باقر علی‌نژاد، مسئول پیشین حراست کانون زبان ایران، عنوان کرد: تمام دغدغۀ ما در این مدت این بود که بتوانیم فردی با نگاه مشاوره‌ای و صیانتی را در بخش حراست کانون زبان ایران مستقر کنیم. سرکار خانم مجیدی در گذشته تجربۀ کوتاه و موفقی از حضوردر کانون زبان ایران داشته‌اند و خوشبختانه شناخت خوبی نیز از این مجموعه دارند.

1وی افزود: ایشان به لحاظ نگاه و رویکرد نیز به رویکرد صیانتی دفتر مرکزی اشراف کامل دارند، به همین منظور ایشان را گزینۀ مناسبی برای حضور در کانون زبان ایران دانستیم.
در ادامه یکی از مدیران سازمان حراست کل کشور ضمن اشاره به فجایع غزه و شرایط بحرانی در این منطقه عنوان کرد: خروجی این اتفاقات رسوایی بیش از پیش رژیم صهیونیستی است. با این اتفاقات بین جبهۀ حق و باطل تمیز داده می‌شود و جبهۀ باطل نابود و جبهۀ حق پیروز خواهد شد.
وی سپس با اشاره به برخی از وظایف حراست کل کشور اظهار داشت: بر اساس اسناد بالادستی و قوانین و مقررات یکی از مهمترین تکالیف حراست تامین امنیت و حفاظت از سرمایه‌های مجموعه‌هاست. ما در حراست از شما صیانت می‌کنیم و زمینۀ رسیدن به اهداف‌تان را فراهم می‌نماییم. ما یک نهاد مردمی هستیم و در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی های شما مشارکت داریم.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: خوشبختانه فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران در مسیر خوب و مناسبی در حال حرکت است و صیانت از شما عزیزان افتخار ماست.
در بخش دیگری از این جلسه علی‌نژاد عنوان کرد: حضور در کانون و در خدمت همۀ عزیزان بودن برای من افتخاری بزرگ بود. در طول دوران خدمت خود در کانون هیج دوره‌ای را مستعدتر از دورۀ فعلی برای پیشرفت ندیده‌ام و خدا را گواه می‌گیرم و عرض می‌کنم که تیم ارشد مدیران کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران عزم و ارادۀ جدی برای تغییر و اصلاح امور دارند.

1 وی خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم حال حاضر زمانی است که در کنار تیم فعلی جهادی می‌توانیم کار کنیم که اگر غیر از این باشد در یک چشم بهم‌زدن فرصت طلایی از بین خواهد رفت.
در ادامه سرپرست جدید حراست کانون زبان ایران حضور مجدد در این مجموعه را برای خود افتخاری دانست و گفت: از حسن اعتماد جناب آقای عباسی‌نژاد برای این که فرصت خدمت مجدد در کانون زبان ایران را به من داده‌اند تشکر می کنم و قدردان جناب آقای ذوالفقاری که پذیرای حضور من در جمع همکاران کانون زبان ایران شدند هستم.

1 وی حضور خود در کانون زبان ایران در 8 سال گذشته را دوران طلایی خدمت خود دانست و گفت: از آن ایام خاطرات بسیار خوبی برایم به جای مانده است و برای من باعث افتخار است که می‌توانم دوباره در جمع همکاران فرهیختۀ کانون زبان ایران حضور داشته باشم.
مجیدی ادامه داد: از همۀ عزیزان تقاضا دارم راهنمایی‌های خود را از من دریغ نکنند تا با تمام توان در جهت اهداف عالیه کانون زبان ایران قدم برداریم.
در بخشی از حکم سرپرست جدید حراست آمده است: «با صلوات بر پیامبر رحمت (ص) و احترام، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند سرکار عالی و نیز از طرفی ضرورت ساماندهی و پیگیری امور مترتب صیانتی در حوزه کانون زبان، به این وسیله به عنوان نمایندۀ دفتر مرکزی و سرپرست حراست آن مجموعه معرفی می شوید.»

1 « انتظار می‌رود با توکل به خدای متعال و تفضل اهل بیت علیهم السلام و همچنین امعان نظر به چارچوب، ضوابط و شرح وظایف سازمانی و ملاحظات دائر بر منشور صیانتی، اخلاق و عملکردی، نسبت به انتظام و پیشبرد امور موصوف اهتمام فرمایید.»
گفتنی است، مجیدی دانش آموختۀ رشتۀ مدیریت در مقطع کارشناسی است. وی از سال 87 همکاری خود را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر مرکزی حراست با سمت‌های کارشناس و کارشناس مسئول آغاز کرده است. ایشان همچنین در سال 1396 به مدت 6 ماه در دفتر حراست کانون زبان ایران مشغول به فعالیت بوده است.

1

1

 


۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۲۸۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...