رییس کانون زبان ایران با مسئولان مراکز آموزشی استان تهران دیدار و گفت و گو کرد

رییس کانون زبان ایران با مسئولان مراکز آموزشی استان تهران دیدار و گفت و گو کرد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، به همراه دکتر مصطفی میرزایی، معاون آموزشی، دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و رضا لیاقی، معاون اداری و مالی در جلسه‌ای که به صورت حضوری در مرکز آموزشی وصال برگزار شد با مسئولان مراکز آموزشی استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، این جلسه با محوریت موضوعات بهینه‌سازی مراکز آموزشی، حفظ و نگهداشت و جذب حداکثری زبان‌آموز و خدمات‌رسانی مطلوب به زبان‌آموزان برگزار شد.

1در این جلسه دکتر ذوالفقاری ضمن ارائه راهکارهایی در خصوص افزایش زبان‌آموز در ترم بهار 1403 به سوالات مسئولان مراکز آموزشی پاسخ داد و پیرامون برخی از موضوعات، دغدغه‌ها و مشکلات موجود در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای کانون زبان ایران نکات و توضیحاتی را مطرح کرد. ایشان همچنین بر استمرار این قبیل جلسات در هر ترم تاکید نمود.
در ادامه هر یک از معاونان به سوالات و پیشنهادات مطرح شده از سوی مسئولان مراکز آموزشی از قبیل تامین نیروی اداری، رسیدگی به ساختمان‌های مراکز آموزشی، امور مربوط به مدرسان، ارزشیابی کارکنان، لزوم فعال بودن مراکز در بعدازظهر، نحوۀ تشکیل کلاس‌های حضوری و ... پاسخ دادند.

1

1  
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۱۱۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...