کانون زبان ایران به زودی منتشر می‌کند:
نشریۀ علمی و تخصصی Journal of Second Language Teacher Education

کانون زبان ایران به زودی منتشر می‌کند:</br> نشریۀ علمی و تخصصی Journal of  Second Language Teacher Education
دوفصلنامۀ علمی و تخصصی Journal of Second Language Teacher Education مجله ای است که با هدف پژوهش در زمینۀ تحول حرفه ای مدرسان زبان منتشر می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این مجله اولین نشریة بین­المللی در زمینة تربیت معلمان زبان به شمار می­رود. در حال حاضر در جهان حدود 10 نشریة تخصصی معتبر در زمینة تربیت معلم وجود دارد، اما همة این مجلات به معلمان به طور عام می­پردازند و هیچ یک در سطح بین‌المللی به "معلمان زبان دوم" و زبان‌های خارجی اختصاص ندارد.

در این نشریه، علاوه بر مقالات بین‌المللی که به امر تربیت معلم زبان دوم در کشورها و محیط­های گوناگون در سطح جهان می­پردازد، بر محیط بومی ایران، وضعیت تربیت معلمان زبان در آن، تحول حرفه­ای آنان، و هویت ملی مدرسان تأکید ویژه­ای خواهد شد. همچنین پژوهش­هایی که به طور خاص به حوزة تربیت معلم زبان در ایران مربوط باشند در این مجله انتشار می­یابند.

امید است با انتشار این مجله، پژوهش­های مربوط به تربیت معلمان زبان دوم توسعه و ارتقا یابد و محققان ملی و بین المللی مَجرایی برای چاپ مقالات خود در این حوزه‌ تخصصی بیابند.

گفتنی است، پروانه انتشار رسانه غیر برخط Journal of  Second Language Teacher Education  به زبان انگلیسی و با ترتیب انتشار دو شماره در سال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۴۰
تعداد بازدید : ۳,۳۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...