در جلسه ای با حضور کارشناسان کانون زبان ایران
قصه‌گوی آلمانی به اهمیت قصه‌گویی در امر آموزش زبان پرداخت

در جلسه ای با حضور کارشناسان کانون زبان ایران</br>قصه‌گوی آلمانی به اهمیت قصه‌گویی در امر آموزش زبان پرداخت
ریچارد مارتین، قصه‌گویی از کشور آلمان که برای شرکت در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به ایران آمده است در جلسه‌ای با حضور جمعی از کارشناسان کانون زبان ایران به اهمیت قصه‌گویی در امر آموزش زبان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه مارتین به تاثیرگذار بودن قصه‌گویی در امر آموزش زبان اشاره کرد و از شرکت‌کنندگان خواست تا در گروه هایی دو نفره به ارائه‌ی یک داستان و سپس بیان بخش‌های غیرواقعی آن بپردازند.

قصه‌گوی آلمانی در ادامه از شرکت‌کنندگان خواست تا تجربه‌های خود را در زمینه‌ی استفاده از قصه‌گویی در کلاس‌های آموزش زبان بیان کنند.

در بخش دیگری از این جلسه، ریچارد مارتین به ارائه‌ی برخی عوامل موثر در بیان یک داستان از قبیل تغییر تن صدا، حالت‌های مختلف چهره، فرم بدن، پیغام‌های اندامی و ... پرداخت.

در بخش پایانی این جلسه، قصه‌گوی آلمانی به سوالات شرکت‌کنندگان در خصوص قصه‌گویی در امر آموزش زبان پاسخ داد.

گفتنی است، ریچارد مارتین  طی 30 سال تدریس انگلیسی در مدارس راهنمایی آلمان، روش‌های تدریس بسیاری درباره آموزش انگلیسی از طریق قصه را ابداع کرده‌ و همچنین کارگاه‌های تربیت معلم بسیاری را در کشورهای مختلف و در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار کرده است.

 n96-ریچارد مارتین

۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۴۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...