مراسم جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان نوجوان مرکز آموزشی سنندج برگزار شد

مراسم جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان نوجوان مرکز آموزشی سنندج برگزار شد
مراسم جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان نوجوان مرکز آموزشی سنندج با حضور سهیلا شیخی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان کردستان، محمد جواد ضیایی، مسئول حراست کانون پرورش فکری استان، آیرین زمانی، مسئول کانون زبان استان و جمعی از کارکنان، مدرسان و زبان آموزان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم شیخی ضمن تشکر از مدرسان و کارکنان کانون زبان گفت: تمام سعی و تلاش مسئولان کانون زبان بر این است که حامی سرمایه‌ی عظیم کودکی و نوجوانی باشند و بر این اساس است که با حداقل امکانات موجود بیشترین خدمات آموزشی را از لحاظ کمی و کیفی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به این که کانون زبان در استان کردستان تقریبا نوپاست و حدود 5 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد راه اندازی بخش کودکان در این استان باشیم تا کودکان این دیار نیز از نعمت کانون بی بهره نباشند.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان کردستان کیفیت آموزشی در کانون زبان را متفاوت از سایر موسسات آموزشی دانست و یادآور شد که هدف کانون زبان ایران آموزش زبان بر مبنای استاندارهای بین المللی است.

گفتنی است، اجرای دکلمه به زبان انگلیسی، اهدا لوح تقدیر و... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

n95-فارغ التحصیلی1

n95-فارغ التحصیلی2

n95-فارغ التحصیلی2

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲
تعداد بازدید : ۴,۳۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...