نشست مدرسان بخش عربی کانون زبان استان یزد برگزار شد

نشست مدرسان بخش عربی کانون زبان استان یزد برگزار شد
نشست مدرسان بخش عربی کانون زبان استان یزد با حضور یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی کانون زبان، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد و جمعی از کارشناسان و مدرسان بخش عربی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم خادم به تشریح اقدامات صورت گرفته به منظور ارتقاء کمی و کیفی بخش عربی در استان در چند سال گذشته و مقایسه‌های آماری در این خصوص پرداخت.

در ادامه زنگنه اقدامات صورت گرفته در بخش عربی استان را حاصل تلاش‌های همه‌ی افراد مجموعه، به ویژه مدیر کانون زبان استان دانست و از آن‌ها قدردانی کرد.

 زنگنه در ادامه به موضوع بازدید و هدف از انجام آن پرداخت و گفت: بازدید از کلاس باید در راستای پیشرفت مدرسان و تبادل نظرات و افکار باشد.

وی به استفاده بیشتر مدرسان از کتاب شاهد و تعلم اشاره کرد و اذعان داشت که بهره‌گیری از این کتاب جهت تدریس و ارتقاء سطح علمی زبان آموزان در تمامی سطوح لازم و موثر است.

برگزاری دوره‌های عربی با اهداف ویژه همچون اهداف بازرگانی، توریستی و ... و نگاه خاص کانون زبان به این مقوله از دیگر موضوعاتی بود که زنگنه به آن‌ها اشاره کرد.

در ادامه این نشست کارشناسان و مدرسان بخش عربی به بیان نقطه نظرات و پیشنهاداتی در خصوص جذب و نگه‌داشت زبان‌آموزان، به روزرسانی کتب بخش عربی، نحوه‌ی ارتقاء مدرسان، برگزاری جلسه با مدرسان قواعد عربی در سطح منطقه یا کشور، برگزاری جلسات هم اندیشی بین مدرسان و ... پرداختند.

در پایان نشست خادم ضمن قدردانی از حضور مسئول بخش عربی کانون زبان در استان یزد بیان کرد: ما باید برای رسیدن به هدف تمام همت خود را به کار بندیم و تلاش کنیم تا پیشنهادات سازنده ارائه دهیم. موضوع خلاقیت، تحرک و شادابی در کلاس‌ها همراه با پایبندی به روش تدریس در کانون زبان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

n95-عربی1

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۹۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...