برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی نوجوانان مرکز آموزشی همدان

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی نوجوانان مرکز آموزشی همدان
جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان نوجوان سطح Reach 4 مرکز آموزشی همدان با حضور مهدی آقامحمدی، مدیر کانون زبان استان و مهرناز عمران پور، مدرس گروه نوجوانان مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، زبان آموزان به بیان خاطراتی از دوران حضورشان در کانون زبان و همچنین معرفی شهر همدان  به زبان انگلیسی پرداختند.  

در ادامه آقا محمدی ضمن تبریک به زبان‌آموزان و قدردانی از تلاش‌های مدرس آنان، برخی از مزایای یادگیری زبان دوم در زندگی روزمره و حرفه‌ای را برشمرد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در در شهر همدان دارای یک مرکز آموزشی است و در آن زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۲,۳۶۵
شکریان مسوول بخش نوجوانان کانون زبان ایران
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0

جناب آقای آقا محمدی مدیر محترم کانون زبان استان همدان، از زحمات و تلاش شما و همکاران مرکز همدان و مدرس گرامی سرکار خانم عمران پور، بابت برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان بحش نوجوانان، صمیمانه سپاسگزارم. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و سایر همکاران را خواستارم.

محمد امین براری مسئول مرکز جویبار مازندران
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0

با سلام خدمت همکاران محترم مرکز همدان تلاش مدیریت محترم استان جناب آقای آقامحمدی و مدرس گرانقدر خانم عمران پور قابل تحسین بوده و آرزوی روز هایی همراه با موفقیت رو برای مجموعه دارم.

hello
۱۳۹۷/۱۱/۰۵
5

Its good:)


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...