جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز مدرس شیراز برگزار شد

جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز مدرس شیراز برگزار شد
جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان سطح Reach 4 مرکز آموزشی مدرس شیراز با حضور سعید اسد سنگابی، مسئول و تعدادی از مدرسان مرکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم سنگابی ضمن تبریک به زبان‌آموزان فارغ‌التحصیل به اهمیت فراگیری زبان دوم اشاره کرد و از زبان‌آموزان خواست یادگیری زبان را تا مقاطع بالاتر ادامه دهند.

در ادامه مراسم از زحمات مدرسان مرکز فاطمه صفا، ساره دینکانی و مریم شگفت قدردانی و به رسم یادبود لوح تقدیری به زبان‌آموزان فارغ‌التحصیل اهدا شد.

گفتنی است، کانون زبان مرکز مدرسِ شیراز در آدرس بلوار مدرس، ابتدای آزادگان، ساختمان کارخانجات مخابراتی ایران واقع شده است. در این مرکز زبان‌انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 20 با شماره تلفن ۳۷۲۵۰۰۴۲ (۰۷۱) تماس حاصل نمایند.

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴
تعداد بازدید : ۴,۲۹۹
همکار شیراز
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0

ضمن عرض خسته نباشید به آقای سنگابی عزیز و تشکر بابت تمام زحماتی که در دوران خدمت خود برای کانون متقبل شدند


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...