توسعۀ زبان روسی در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

توسعۀ زبان روسی در مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر راهله ضیایی، مسئول بخش روسی کانون زبان ایران از راه اندازی زبان روسی در مراکز دانشکده کرج، شماره 1 مشهد، شهید بهشتی تهران و همچنین بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مرکز شمارۀ 1 مشهد در خیابان دانشگاه، دانشگاه 25(گلستان غربی)، پلاک 351 واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 20 با شماره تلفن ۳۸۴۵۷۷۵۰ (۰۵۱) تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز آموزشی دانشکدۀ کرج نیز در چهار راه دانشکده کشاورزی جنوبی، روبه روی کتابخانه امیر کبیر، کوچه کیهان قرار دارد و علاقه مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت 8:30 تا 12:30و بعداز ظهرها از ساعت 13:30 تا 17:30 و پنج شنبه ها از ساعت 8 تا 12:30 با شماره تلفن‌های ۳۲۲۵۵۴۲۰,۳۲۲۵۵۴۲۱,۳۲۲۵۵۴۲۲,۳۲۲۵۵۴۲۳,۳۲۲۳۳۹۹۶ (۰۲۶) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، شماره تلفن‌های ۲۲۶۷۲۱۳۴,۲۲۲۰۷۰۲۹ (۰۲۱) مربوط به مرکز شهید بهشتی (تهران) است و متقاضیان ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 20 به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، بعد از کوچه داد، جنب ساختمان بنیاد شهید، پلاک 1723 مراجعه نمایند.

مدیریت استان بوشهر نیز در آدرس چهار راه شیلات، به سمت والفجر، اولین فرعی سمت راست قرار دارد و شماره تلفن این مرکز ۳۳۳۲۶۶۳۹ (۰۷۷) است.

شایان ذکر است، بخش روسی کانون زبان ایران که فعالیت خود را در سال 1395 آغاز نمود، در شمار مراکز اصلی جهت فراگیری زبان روسی در ایران قرار دارد. این بخش دوره‌های مختلف عمومی و فشرده زبان روسی را در مقاطع مبتدی، میانی و پیشرفته برای بزرگسالان برگزار می‌کند.
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۳۰۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...