«شعبه آنلاین» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد

«شعبه آنلاین» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران از راه‌اندازی «شعبه آنلاین» در این مجموعه آموزشی خبر داد و عنوان کرد: شعبه آنلاین به منظور بهره‌مندی از آموزش‌های کانون زبان برای متقاضیانی که زبان‌های غیرانگلیسی (آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی، روسی و ایتالیایی) و همچنین برخی از سطوح زبان انگلیسی در استان یا مرکز آموزشی آن‌ها تدریس نمی شود، راه‌اندازی شده است؛ به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند فارغ از این که در چه استانی حضور دارند، همه سطوح زبان انگلیسی و همچنین زبان‌های غیرانگلیسی را در این شعبه فرابگیرند.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، اسلامی عنوان کرد: افرادی که علاقه‌مند به برخورداری از این شیوه آموزش هستند، لازم است با ورود به سامانه رزرو اینترنتی در آدرس ilireg.ir:8095/reserve.htm با انتخاب «شعبه آنلاین» برای ثبت‌نام آنلاین در این شعبه رزرو انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: پس از انجام رزرو، فرایند ثبت‌نام این عزیزان در شعبه آنلاین انجام خواهد شد و سپس این افراد می‌توانند با شروع ترم بهار در کلاس‌های این شعبه شرکت نمایند.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۴۹
تعداد بازدید : ۸۸,۸۹۷
مهدی ریز
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0

خوب است

مدرس
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0

سلام. اگه یک مدرس بخواد فرانسوی یاد بگیره آنلاین چطور اقدام کنه

مبینا جعفری
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
5

به نظر من کلاس های انلاین خوب است و خواهشاً روز و ساعت معینی کلاس انلاین داشته باشد


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...