رییس کانون زبان ایران با مسئولان مراکز آموزشی تهران دیدار و گفت و گو کرد

رییس کانون زبان ایران با مسئولان مراکز آموزشی تهران دیدار و گفت و گو کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران صبح امروز، دوشنبه 5 مهرماه با مسئولان مراکز آموزشی پهنه‌های شرق - جنوب و غرب - شمال استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس، از تلاش‌های همکاران در ایام برگزاری آزمون‌های پایان ترم و همچنین آغاز ثبت‌نام ترم پاییز تشکر و قدردانی کرد.

مسئولان مراکز 2

وی در ادامه، ارزیابی کلی از وضعیت مراکز آموزشی کانون زبان ارائه و سپس در خصوص انجام بهتر فرآیند ثبت‌نام ترم پاییز راهکارهایی را عنوان نمود.

کیانی سپس پیشنهاد برگزاری کلاس‌ها به صورت نیمه حضوری و فعالیت‌های جدید و برون کانونی را عنوان کرد و از مسئولان مراکز خواست هر یک از این موضوعات را تحلیل و بررسی و  نظرات و پیشنهادات عملیاتی خود را در این زمینه‌ اعلام کنند.

مسئولان مراکز 3

در ادامه این جلسه مسئولان مراکز برخی دغدغه‌های خود در خصوص ایجاد انگیزه در کارکنان، پشتیبانی واحدهای ستادی از واحدهای صف، توجه به نیروی انسانی (کادر اداری و مدرسان)، پشتیبانی ایام ثبت‌نام، پایبندی به قوانین مصوب شده، نحوۀ برگزاری کلاس‌های آنلاین، نحوۀ تعیین سطح، فرآیند پیش ثبت‌نام، ساختمان‌های مراکز آموزشی، قطع همکاری مدرسان، ارتقا مدرسان، انتقال زبان‌آموزان و ... را مطرح کردند. 

مسئولان مراکز 6

در بخش پایانی این جلسه، مهندس وحید طالبی به ارائۀ توضیحاتی در خصوص سامانۀ bi که به منظور ارزیابی عملکرد کلاس‌های آنلاین و عملکرد کارمندان کانون زبان طراحی شده است، پرداخت.

مسئولان مراکز 7

گفتنی است، در این جلسه رضا لیاقی، معاون اداری و مالی، دکتر محمودرضا عبدالهی، سرپرست مدیریت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهدی شرافتی نژاد، مدیر بخش آموزش‌های ویژه، مجتبی حسن پورضرغام، مدیر کانون زبان پهنۀ جنوب و شرق استان تهران و محسن تشیعی زنجانی، مدیر کانون زبان پهنه شمال و غرب استان تهران نیز حضور داشتند.

مسئولان مراکز

مسئولان مراکز 14

مسئولان مراکز 9

مسئولان مراکز 11

مسئولان مراکز 12

مسئولان مراکز 23

مسئولان مراکز 25

مسئولان مراکز 26

۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۹۲۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...