برگزاری دوره‌ فشردۀ زبان روسی

برگزاری دوره‌ فشردۀ زبان روسی
دکتر راهله ضیایی، مسئول بخش روسی کانون زبان ایران از برگزاری دورۀ فشرده زبان روسی خبر داد و گفت: در این دوره‌ تلاش کرده‌ایم تا با کوتاه‌تر شدن مدت زمان هر ترم، امکان گذراندن دوره‌های آموزشی در زمان کمتر را برای مخاطبان‌مان میسر نماییم. همچنین به دلیل بیشتر شدن تعداد جلسات در هفته، زبان‌آموزان مدت زمان بیشتری را در محیط آموزش این زبان سپری خواهند کرد که این امر کمک شایانی به افزایش سرعت یادگیری آنان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ضیایی افزود: این دوره نیز مانند دوره‌های ترمیک شامل 12 ترم و دارای 3 سطح مقدماتی، میانی و پیشرفته است و در این دوره بر مکالمه تاکید بیشتری شده است.

وی ادامه داد: منابع آموزشی دورۀ فشرده روسی توسط کارشناسان زبان روسی کانون زبان ایران تهیه شده است و در حال حاضر قرار است در شهرهای تهران (وصال، جم)، شیراز، اصفهان، تبریز، آستارا، رشت، بابل و ساری برگزار گردد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ برگزاری این دوره با شماره تلفن 88492369 تماس حاصل نمایند.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲
تعداد بازدید : ۲,۰۸۰
مهدی پورمحمد
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
5

ضمن تشکر از سرکار خانم دکتر ضیایی بخش های غیر انگلیسی درصدد هستند تا در سال جاری گام های بلندی در جهت ارتقا کمی و کیفی بردارند. دوزه آموزش فشرده زبان روسی یکی از نمونه های بارز آن است. از ریاست محترم و معاونت محترم آموزشی نیز به خاطر حمایت ها سپاسگزارم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...