انتصاب مسئول مرکز آموزشی تجریش (تهران)

انتصاب مسئول مرکز آموزشی تجریش (تهران)
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی مهرداد قیصر را به عنوان مسئول مرکز آموزشی تجریش (تهران) منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.»

گفتنی است، وی از سال 85 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده است و پیش از این سرپرست فناوری اطلاعات کانون زبان بود.

شایان ذکر است، مرکز آموزشی تجریش در میدان تجریش، خیابان ولیعصر، رو به روی پمپ بنزین باغ فردوس، خیابان یکتا، خیابان شهید فهمیده، پلاک 3 واقع شده است؛ در این مرکز زبان‌های انگلیسی و آلمانی به علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. در این مرکز دورۀ مکالمۀ ویژه نیز برگزار می‌گردد.

برای ثبت‌نام در این مرکز می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 تا 20 و پنج شنبه‌ها از ساعت 8 تا 14 با شماره تلفن ۲۲۷۵۲۲۰۲ (۰۲۱) تماس حاصل نمایید.

۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۲,۰۹۶
قلی پور
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0

با سلام و عرض ادب خدمت برادر بزرگوار جناب آقای قیصر انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی تجریش را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را برای شما خواستارم. قلی پور - مرکز تجریش

علی
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0

جناب قیصر، همکار خوش اخلاق و دلسوز، این انتصاب شایسته رو تبریک عرض میکنم.انشالله در هر پستی که قرار میگیرید همواره خوش بدرخشید. آرزوی موفقیت دارم براتون.

مولوی استان البرز
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0

جناب قیصر با درود ، آرزوی توفیق روز افزون برای شما در همه مراحل زندگی را دارم.پاینده و موفق باشید.

شاه حسینی
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0

تبریک به جناب آقای قیصر، مدیر خوش برخورد و با روحیه ما در مرکز تجریش. ان شا الله همچنان با انرژی و موثر در کنار خانواده بزرگ کانون باشید. با آرزوی موفقیت و شادکامی

یاشار خیبری
۱۳۹۸/۰۷/۰۸
5

با عرض سلام و احترام، خدمت برادر بزرگوار جناب آقای قیصر؛ انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی تجریش را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون را برای شما خواستارم. خیبری- مرکز آموزشی میانه

مریم پیشانی دار
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0

با عرض سلام و احترام، جناب آقای قیصر، همکار خوش اخلاق و همیشه همراه، این انتصاب شایسته را به شما تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون را برای شما خواستارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...