با حضور دکتر ذوالفقاری، سرپرست کانون زبان کرمان منصوب شد/ مدرسان و کارمندان در گفتگو با رییس کانون زبان ایران به طرح مشکلات خود پرداختند

کانون زبان ایران، کانون زبان کرمان، کانون زبان، ذوالفقاری، کانو زبان، محمدحسن رزمی، خدادادی مدیر کل کانون پرورش استان کرمان، خدادای مدیر کانون زبان کرمان
جلسه تودیع و معارفه مدیر کانون زبان استان کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در ابتدای این نشست که با حضور ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و عباس نژاد مدیر حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، «محمد حسن رزمی» ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و مهمانان، گزارشی از عملکرد مدیریت استان در حوزه اجرایی، فرهنگی، آموزشی و توسعه کانون زبان ارائه کرد.

رسانه جدیددر ادامه جلسه نماینده کارکنان و مدرسان به طرح مشکلات و مسایل مربوط به خود از جمله؛ پرداخت حق الزحمه، تبدیل وضعیت، انتقال به آموزش و پرورش ، پرداخت پاداش، استفاده از امکانات رفاهی، صدور کارت شناسایی،تغییر سیستم آزمونهای فاینال و … پرداختند. 

 در ادامه اقای دکتر ذوالفقاری به سوالات پاسخ دادند و موارد ذیل را مطرح کردند:

-در نظر گرفتن منافع کانون زبان همسو با اتحاد با کانون پرورش در جهت رضایت حداکثری مدرسان و کارکنان 
-کم بودن شهریه کانون نسبت به محتوای کتب و کیفیت اموزش
-اصلاح قرارداد آموزش آنلاین و سودهی کانون در دوره مدیریت ایشان 
-انجام امور مثبت  در جهت ساماندهی مصادیق ریخت و‌پاش در کانون
-ساماندهی سیستم تخفیف در جهت سوددهی کانون
-ادغام مراکز زیان ده کشور
-اهمیت علاقه مند کردن زبان آموزان توسط مدرسان
- عدم امکان تغییر مکانیزم آزمون های آنلاین
-طرح اضافه شدن قابلیت احراز هویت در آزمونهای انلاین
- تغییر سیستم نظام حقوق مدرسان و حرکت در جهت اصلاح
- افزایش حقوق مدرسان از ۲۱ تا ۶۰ درصد در کشور
-درخواست همکاری بیش از پیش مدرسان در امور پژوهشی و وبینارها
- وجود پتانسیل افزایش درآمد کانون در منابع متعدد نامحدود از قبیل فعالیتهای پژوهشی، همکاری با سازمانهای بزرگ و …

در ادامه نشست، کمالوندی  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان به تشریح برخی مسایل پرداخت. 
دکتر کمالوندی با تأکید بر تلاش همه جانبۀ مدرسان و کارکنان در جذب و نگهداشت زبان آموزان آن را برای تداوم موفقیت‌های کانون زبان ایران مهم ارزیابی کرد و افزود: استفاده از برند کانون و اعتماد چندساله خانواده ها به کانون سرمایه بسیار مهمی است که باید قدر آن را دانست.
کمالوندی با تأکید بر اهمیت تبلیغات در شناساندن خدمات کانون زبان ایران، خواستار ارائه تبلیغات گسترده در سطح کشور شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش فکری، همچنین بر استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها برای رشد مخاطبان و زبان آموزان کانون تأکید کرد. 

رسانه جدید

کمالوندی در پایان بر اهمیت توجه متقابل کارکنان و مدرسان به حفظ و ارتقاء جایگاه کانون زبان ایران به منظور افزایش رفاه همه همکاران اشاره کرد و این دو را لازم و ملزوم همدیگر دانست.  

 

رسانه جدید

 مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان نیز سخنران بعدی این مراسم بود. عباسی نژاد با اشاره به این‌که سرمایه اصلی کانون منابع انسانی آن است، افزود: حمایت از خانواده کانون از جمله وظایف حوزۀ حراست است و این بخش می‌تواند بیشترین پشتیبانی از همکاران را در حوزه حقوقی نیز داشته باشد.
عباسی نژاد با اشاره به انتخاب دکتر ذوالفقاری به عنوان رییس کانون زبان، ایشان را بهترین گزینه برای ریاست دانست و افزود: از زمان مدیریت ایشان در تمام حوزه‌های ستادی و استانی شفافیت برقرار است که ساماندهی تخفیفات شهریه و نیز جلوگیری از اسراف و تضییع بیت‌المال از  جمله این موارد است.

رسانه جدید

در پایان این مراسم از زحمات دکتر محمدحسن رزمی، مدیر پیشین کانون استان تقدیر شد و دکتر خدادادی مدیر کل کانون پرورش استان به عنوان سرپرست کانون زبان استان کرمان منصوب شد.
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۱
تعداد بازدید : ۷۹۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...