تاکید سرپرست کانون زبان پهنۀ شمال و غرب تهران بر ارائۀ راهکارهای عملی برای تحقق شعار تکریم ارباب رجوع

تاکید سرپرست کانون زبان پهنۀ شمال و غرب تهران بر ارائۀ راهکارهای عملی برای تحقق شعار تکریم ارباب رجوع
نشست سامان سلیمانی، سرپرست کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران با مسئولان مراکز آموزشی پهنۀ مذکور با موضوع وحدت رویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار سامان سلیمانی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ در آموزش بر تکریم ارباب رجوع و ارائۀ راهکارهای عملی برای تحقق این مهم تاکید کرد.

همچنین برگزاری جلسات مستمر در طول هر ترم به تفکیک سلسله مراتب و با حضور کارکنان، مدرسان و نیروهای خدماتی و ارائۀ شرح وظایف کتبی به آنان، جهت ایجاد هماهنگی‌های لازم برای ادارۀ مطلوب‌تر مسائل جاری مرکز از دیگر موضوعاتی بود که سلیمانی به آن‌ها پرداخت.

سرپرست کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران در این دیدار از مسئولان مراکز مربوطه خواست بر نحوۀ پاسخ‌گویی کارکنان به مراجعه‌کنندگان، صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، تربیت نیروی کارآمد و حضور کیفی در مراکز آموزشی نظارت دقیق داشته باشند.

 ایشان همچنین بر جذب‌زبان‌آموزان فارغ‌التحصیل برای شرکت در دوره‌های تخصصیESP ، IELTS و TOEFL در مراکزی که این دوره‌ها را ارائه می‌دهند، تاکید کرد.

گفتنی است، چندی پیش به دستور رییس کانون زبان ایران و به منظور رسیدگی و نظارت بیشتر بر مراکز آموزشی و همچنین توسعه کیفی و کمی مراکز استان تهران، کانون زبان استان تهران به دو پهنۀ شرق و جنوب شامل مراکز آموزشی تهرانپارس (خواهران، برادران و کودکان)، گلبرگ، حکیمیه، هروی، حجاب، وصال، طالقانی، جم، یوسف آباد، بهار شیراز، سهروردی، شرق، امام خمینی، فدک، مهر، بهارستان، پیروزی و 17 شهریور و پهنۀ شمال و غرب شامل مراکز آموزشی نیاوران، ندا، تجریش، شهید بهشتی، شهید محلاتی، شهرک غرب خواهران و برادران، سعادت آباد، نور خواهران و برادران، فراز، پاسداران، شفق، گلستان، صادقیه، فردوس، اکباتان، مشکوه، صدرا، شهریار خواهران و برادران تقسیم شد.

۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۰۵۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...