تاکید مدیر کل کانون پرورش فکری زنجان بر ضرورت اجرای طرح برون‌ کانونی در این استان

تاکید مدیر کل کانون پرورش فکری زنجان  بر ضرورت اجرای طرح برون‌ کانونی در این استان
علیرضا نوری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان در بازدید از مراکز آموزشی کانون زبان در این استان بر ضرورت اجرای طرح برون کانونی آموزش زبان در مراکز آموزشی زنجان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این بازدید که به همراه مهدی حاجی‌خانی، مدیر کانون زبان استان صورت گرفت، اجرای طرح برون کانونی آموزش زبان در مراکز آموزشی، برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط زیرساختی در ساختمان مرکزی و مراکز استان، تهیۀ طرح توجیهی جهت راه‌اندازی مراکز آموزشی جدید، برنامه‌ریزی در خصوص تبلیغات و ...مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان زنجان دارای ۴ مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی‌، عربی‌ و فرانسه‌ به زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزشی که در مراکز این استان آموزش داده می‌شود می‌توانید با دفتر مدیر استان با شماره تلفن ۳۳۴۷۰۷۰۱ (۰۲۴) تماس حاصل نمایید.

۳ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۰۵۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...