انتصاب مسئول مرکز آموزشی نوجوانان خواهر - فارس

انتصاب مسئول مرکز آموزشی نوجوانان خواهر - فارس
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی صیقل دهقانی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی نوجوانان خواهر – فارس منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.»

گفتنی است، دهقانی دارای مدرک کارشناسی در رشتۀ جغرافیا است و از سال 1381 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده است.

۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۴,۲۰۹
سروش اسدسنگابی(دفتر مرکزی کانون زبان فارس)
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکار خانم دهقانی با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی را در سمت جدید تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

.....
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکار خانم دهقانی انتصاب به جا و شایسته شما را که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های‌ بر جسته شما در صحنه‌های‌ خدمت صادقانه است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

علی اصغر برزگر
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکار خانم دهقانی انتصاب شایسته شما را به سمت مسئول مرکز آموزشی نوجوانان خواهر شیراز تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزیتان شاهد پیشرفت مجموعه کانون زبان ایران باشیم.

زهره ریاضی راد
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

با درود و احترام انتصاب شایسته ی شمار را تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه تجارب ارزنده ی شما در این مقام، شاهد موفقیت و پیشرفت روز افزون هرچه بیشتر مجموعه کانون زبان ایران باشیم.

فائزه پروازدوانی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

با عرض سلام و احترام،سرکار خانم دهقانی عزیز ، انتصاب شایسته شما را به عنوان مسئول مرکز آموزشی نوجوانان خواهر صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون را برای شما خواستارم.

مریم زاهدانی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکار خانم دهقانی، با سلام و عرض ادب ،انتصاب شایسته جنابعالی که بیانگر لیاقت و شایستگی برجسته شما در صحنه خدمت صادقانه می باشد تبریک عرض نموده ، از ایزد منان سربلندی و موفقیت شما را خواهانم

سیامک جمشیدی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

با سلام و عرض ادب سرکار خانم دهقانی ،انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض کرده و از خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون را خواستارم

جلال رحیمیان (سرپرست کانون زبان فارس)
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سرکار خانم دهقانی با کمال مسرت و افتخار، انتصاب شما را که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند و تلاش های خستگی ناپذیر سرکار عالی می باشد تبریک عرض می نمایم .امید است در سایه الطاف الهی در پیشبرد اهداف عالی کانون زبان ایران موفق و سربلند باشید.

علیرضا جهان بخش
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

سر کار خانم دهقانی انتصاب شایسته سر کار خانم به سمت جدید را تبریک عرض نموده و امیدوارم در سمت جدید موفق و موید باشید.

...............
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0

همکار شایسته و بانوی ارجمند، سرکار خانم دهقانی. انشاالله در مسولیت جدید هم همچون همیشه موفق و سرافراز هستید و مایه ی افتخار کانون زبان فارس.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...