تقویم آموزشی جدید ترم بهار 1399 منتشر شد

تقویم آموزشی جدید ترم بهار 1399 منتشر شد
براساس تقویم آموزشی جدید، ترم بهار 1399 این مجموعۀ آموزشی به صورت آنلاین (برخط، زنده، صوتی و تصویری) از روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه برای کلاس‌های روزهای فرد آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، بر همین اساس شروع کلاس‌های روزهای زوج از روز چهارشنبه 7 خرداد ماه و همچنین شروع کلاس‌های دوشنبه و پنجشنبه و ویژۀ پنجشنبه از تاریخ 8 خرداد ماه خواهد بود.
بنابراین گزارش شروع کلاس‌های ویژۀ دوشنبه نیز از تاریخ 12خرداد ماه است.
بر همین اساس، بنا به صلاحدید ستاد مبارزه با کرونا وزارت کشور زمان برگزاری آزمون کتبی ترم زمستان 1398 سطح Advanced 3  تغییر کرده و همراه با زبان‌آموزان ترم بهار این سطح در تاریخ 2 مردادماه با رعایت استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی مصوب این ستاد و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، ترم بهار کانون زبان ایران به مدت 40 ساعت آموزشی (مانند ترم‌های قبل) در طول 18 جلسه برگزار خواهد شد و به منظور حفظ کیفیت آموزش زمان هر جلسه 10 دقیقه افزایش خواهد داشت (کودکان و نوجوانان 100 دقیقه، جوان و بزرگسال 115 دقیقه).
دانلود تقویم آموزشی جدید ترم بهار 1399

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۵,۵۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...