برگزاری جلسۀ آموزشی «پشتیبانی فنی کلاس‌های آنلاین» برای کارکنان مراکز استان کرمان

برگزاری جلسۀ آموزشی «پشتیبانی فنی کلاس‌های آنلاین» برای کارکنان مراکز استان کرمان
جلسۀ آموزشی «پشتیبانی فنی کلاس‌های آنلاین» به منظور بالابردن آگاهی و دانش کارکنان مراکز آموزشی استان کرمان جهت پاسخگویی به مخاطبان به عنوان حلقه اول پشتیبانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علی غلامعلی‌پور، سرپرست کانون زبان استان کرمان در این خصوص عنوان کرد: آشنایی با مشکلاتی که زبان‌آموزان و مدرسان در ارتباط با کلاس‌های آنلاین با آن‌ها مواجه می‌شوند و همچنین فرآیند دریافت و رسیدگی به مشکلات این عزیزان از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا با آگاه‌سازی بیشتر همکاران شرایطی را فراهم نماییم تا مشکلات مخاطبان توسط مراکز آموزشی و تیم پشتیبانی فنی استان حل شده و به این وسیله بتوانیم حجم تماس با مرکز ارتباط و پشتیبانی کانون زبان را کاهش دهیم.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان کرمان دارای 9 مرکز آموزشی در شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، عربی و اسپانیایی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

شایان ذکر است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز استان کرمان می‌توانید با مدیریت استان به شماره تلفن۳۲۴۵۲۵۶۷  (۰۳۴) تماس بگیرید.
۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۰۸۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...