کودکانِ بندرانزلی تحت آموزش‌های کانون زبان قرار می‌گیرند

کودکانِ بندرانزلی تحت آموزش‌های کانون زبان قرار می‌گیرند
کانون زبان ایران از ترم تابستان همۀ گروه‌های سنی را در بندرانزلی تحت آموزش‌های خود قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان گیلان با اعلام این خبر عنوان کرد: از ترم تابستان گروه سنی کودکان دختر و پسر به گروه‌های نوجوان و جوان و بزرگسال این استان اضافه خواهد شد.

وی افزود: در این مرکز که در خیابان قازیان، میدان گاز، دانشگاه پیام نور قرار دارد، زبان انگلیسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

 تقی‌پور ادامه داد: شماره تلفن ۴۴۴۲۷۹۰۰ (۰۱۳) مربوط به مرکز بندرانزلی می‌باشد و همکاران ما در این مرکز آمادۀ پاسخگویی به مخاطبان عزیز هستند.

کانون زبان ایران در استان گیلان دارای 17 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، عربی و آلمانی به زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود؛ در برخی از مراکز این استان دورۀ انگلیسی در سفر نیز برگزار می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۳۳۳۸۹۲۱ (۰۱۳) تماس حاصل نمایید.
۱۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۰۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...