در نشست مسئولان مراکز خراسان رضوی مطرح شد:

برگزای آنلاین فعالیت‌های کانون زبان منشا تحولات جدید است

برگزای آنلاین فعالیت‌های کانون زبان منشا تحولات جدید است
مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی در نشست مجازی مسئولان مراکز آموزشی این استان برگزاری آنلاین فعالیت‌های کانون زبان را منشا تحولات جدید عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست که با حضور جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان و همچنین مسئولان مراکز برگزار شد، زره‌ساز ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران برای تداوم آموزش‌های این مجموعه در شرایط بحرانی، به تشریح لزوم تغییرات ساختاری متناسب با این شرایط پرداخت.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی، در کانون اقدامات موثر و جالبی در حوزه برگزاری آنلاین فعالیت‌های اتفاق افتاده است که می‌تواند منشا تحولات جدیدی گردد.

در ادامه نکوزاد ضمن تشکر از همکاری همۀ کارکنان کانون زبان استان در شرایط نامساعد فعلی، بر لزوم سازگاری با شرایط به واسطه تغییرات مختلف تاکید کرد.

مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع با توجه به شرایط موجود در جامعه تاکید کرد و  همچنین در خصوص تغییر سیستم ثبت نام، زمانبندی ثبت کلاس‌ها، برنامه‌ریزی جهت ترم تابستان، شروع و خاتمه ترم تابستان و ... نکاتی را مطرح کرد.

در پایان نیز هر یک از مسئولان مراکز به طرح مسائلی که در ترم بهار با آن‌ها مواجه بودند و همچنین موضوعاتی که ممکن است در ترم تابستان با آن‌ها برخورد کنند، با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

کانون زبان ایران در استان خراسان رضوی دارای 5 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی و روسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۸۴۸۰۲۷۴ (۰۵۱) تماس بگیرید.
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۸۹۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...