روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی گرامی باد

روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی گرامی باد
بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات است. این روز صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی است از تعهد، تخصص، علم و هنر.

روابط عمومی یک شغل نیست بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است و بی‌جهت نیست که مرحوم دکتر نطقی بنیانگذار علم روابط عمومی در ایران می فرمایند: روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چرا که تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه‌ی اداری گام برمی‌دارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.

کار روابط عمومی کار دل است. مراسمی که برپا می شود وقتی همه آرام روی صندلی‌هایشان به چیزی جز برنامه‌ها توجهی ندارند، قلب توست که با سرعتی مضاعف در سینه می‌تپد و نگران لحظه لحظه اجرای برنامه هستی، وقتی همه در حال ترک محل برگزاری برنامه هستند، این تو هستی که در ذهنت نقاط ضعف را یادآوری می کنی؛ داشتن دغدغه‌ی برگزاری گردهمایی‌ها، شرکت در نمایشگاه و یا برپایی مراسم مختلف، مرور کنداکتور یا همان سین برنامه، استرس دریافت به موقع بروشورهای چاپی، بنر و استند و نصب به موقع در محل مناسب مراسم، پیگیری‌های تلفنی ایاب و ذهاب میهمانان، تنظیم صورتجلسات گزارش‌های مدیریتی، تولید و ارسال به موقع خبر و دریافت بازتاب آن‌ها، به‌روزرسانی وب‌سایت و رصد ایمیل‌ها، شرکت در مراسم سوگواری یا خوشحالی از دریافت خبری خوش و بسیاری نمونه‌های دیگر از این دست است که روابط عمومی ها سکانداری آن را برعهده دارند. اینجاست که اگر عشق به کار نباشد نمیتوان در این حوزه وارد شد.

فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکارانِ سختکوشِ حوزه‌ی روابط عمومی تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون داریم

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۱۴,۱۷۳
خادم آستانه
۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0

با سلام و احترام 27 اردیبهشت ماه تداعی گر اهمیت و نقش به سزای صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است و این روز فرصتی است تا همه با هم برای توسعه فعالیت های سازمان و ارتباطات اجتماعی عهدی دوباره بسته و در جهت ارتقاء رشد کمی و کیفی فعالیت های کانون (درون و برون سازمانی) ، و همچنین ارتقاء و توسعه نام برند کانون زبان ایران قدم های موثری برداریم . به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده این روز را گرامی داشته و به همکاران محترم روابط عمومی تبریک عرض می نمایم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...