پیش ثبت‌نام آزمون بین‌المللی زبان روسی (تورفل) ویژه زمستان ۱۴۰۲ آغاز شد

پیش ثبت‌نام آزمون بین‌المللی زبان روسی (تورفل) ویژه زمستان ۱۴۰۲ آغاز شد
پیش ثبت‌نام آزمون بین‌المللی زبان روسی (تورفل) ویژه زمستان ۱۴۰۲ به صورت آنلاین از تاریخ ۱۸ آذر ماه تا ۱۵ دی ماه در آدرس اینترنتی https://register.ili.ir/TORFL انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران آزمون تورفل روسی روزهای ۱۰ و ۱۱ و همچنین ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت آنلاین برای داوطلبان خارج از ایران و به صورت حضوری برای داوطلبان داخل کشور در مرکز آزمون‌های بین‌الملل کانون زبان ایران واقع در شهرک غرب برگزار می‌شود.
بر همین اساس پرداخت حضوری شهریه جهت تکمیل نهایی ثبت‌نام از تاریخ ۲۰ آذر ماه تا ۱۸ دی ماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۴:۰۰ در ساختمان مرکزی کانون زبان واقع در خیابان مطهری، خیابان فجر، پلاک ۳۳ انجام می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون و نحوۀ برگزاری آن می‌توانند به آدرس اینترنتی بخش روسی در https://www.ili.ir/fa/exams/torfl مراجعه نمایند.
۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۶۰۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...