در پایان هر فصل کارکنان و مدرسان نمونه تجلیل می‌شوند

در پایان هر فصل کارکنان و مدرسان نمونه تجلیل می‌شوند
رییس کانون زبان ایران گفت: کارمندان و مدرسان کانون به صورت منظم ارزیابی و از عملکرد ایشان تجلیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، دکتر مهدی ذوالفقاری با اعلام این خبر گفت: عملکرد کارمندان و مدرسان کانون به صورت منظم و فصلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در هر فصل از مدرسان و کارکنان نمونه تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

 

دستاوردهای صورت گرفته در این دوره مرهون تلاش‌ها و زحمات همۀ کارکنان و مدرسان است

 

ذوالفقاری با بیان این‌که مدرسان و کارکنان کانون به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان اهمیت ویژه‌ای برای ما دارند، افزود: کوشش خواهیم کرد، از عزیزانی که عملکرد مناسبی دارند به صورت منظم قدردانی به عمل آید.

شاخص‌های ارزیابی عملکرد کارکنان و مدرسان

ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح شاخص‌های ارزیابی عملکرد همکاران اشاره کرد و گفت: شاخص‌های مشخص برای ارزیابی عملکرد کارکنان و مدرسان تعریف شده است که این سنجش بر اساس این معیارها صورت خواهد پذیرفت: نظم و رعایت دقت؛ حضور به موقع در محل کار و کلاس ها؛ رضایت مدیران و زبان آموزان؛ تلاش برای ارائه عملکرد مناسب و حتی نوآوری و خلاقیت دوستان از ملاک‌های این ارزیابی خواهد بود.

وی با اشاره به گردهمایی برگزار شده در تاریخ 7 اسفند سال جاری که طی آن تعدادی از مدرسان و کارکنان مورد قدردانی قرار گرفتند گفت: قطعا به دلیل محدودیت‌ها قادر نبودیم از همه همکاران شایستۀ تقدیر، قدردانی لازم را به عمل آوریم اما قطعا سایر همکاران و مدرسان دلسوز و فداکار کانون نیز به مرور مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۰۲۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...