مدیر کانون زبان استان‌ لرستان منصوب شد

کانون زبان ایران,کانون,زبان،کانون,آموزشگاه زبان,آموزش زبان,آموزش زبان انگلیسی,خراسان جنوبی,کانون زبان استان لرستان,مرکز آموزشی کانون زبان استان لرستان,احسان گرایی,کانون زبان ایران در لرستان
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی دکتر احسان گرایی را به عنوان مدیر کانون زبان استان لرستان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: « امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همۀ دغدغه‌مندان کانونی، با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»
در بخشی دیگری از این حکم آمده است: « از آن جا که آن استان ماوای فرصت‌های توسعه برای کانون زبان ایران است امیدوارم با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقا کانون زبان ایران سربلند و پیروز باشید.»
گفتنی است، گرایی دارای مدرک دکتری در رشتۀ علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و عضو هیات علمی دانشگاه لرستان است. وی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون معاون مدیریت امور پژوهشی دانشگاه لرستان، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه لرستان، مسئول مرکز علم سنجی دانشگاه لرستان و ... را برعهده داشته است. تدریس در دانشگاه و چاپ مقالات متعدد در مجلات علمی در سابقۀ فعالیت‌های پژوهشی ایشان به چشم می خورد. ایشان همچنین از بهمن ماه 1402 به عنوان سرپرست کانون زبان استان لرستان در این مجموعۀ آموزشی مشغول به فعالیت بود.
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۸
تعداد بازدید : ۴۷۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...