برای اولین بار در کانون زبان ایران
برگزاری آزمون نوجوانان DELE para escolares

برای اولین بار در کانون زبان ایران</br>برگزاری آزمون نوجوانان DELE para escolares
برای اولین بار در کانون زبان ایران آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی نوجوانان DELE para escolares در آبان‌ماه سال 1397برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی کانون زبان ایران، بخش اسپانیایی کانون زبان ایران از نوجوانان بین 11 تا 17 سال دعوت به عمل می‌آورد در این آزمون که مطابق با استاندارد جهانی مناسب سن آن‌ها طراحی شده، شرکت کنند، این آزمون فقط یک‌بار در سال و در مرکز آموزشی جم برگزار خواهد شد.

داوطلب میتواند در سطح A1 para escolares  یا para escolares  A2/B1 نام‌نویسی کند و مدرکDELE A1 para escolares  در صورت قبولی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

گفتنی است، در مورد آزمون A2/B1 para escolares  نوجوانان فقط در یک آزمون شرکت می‌کنند اما با توجه به پاسخ‌هایی که در آزمون می‌دهند، بنا به نظر کارشناسان سروانتس، این شانس به نوجوانان داده می‌شود که یکی از مدارکA2 یاB1 را دریافت نماید.

از آنجایی‌که آزمونA1 نوجوانان به‌خاطر کلمات و محتوای مطالب کمی راحت‌تر از آزمون عمومی است، بزرگ‌سالان به‌هیچ وجه نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند اما شرکت نوجوانان در آزمون عمومی بلامانع است.

مدرک این آزمون اعتبار دایمی دارد و تمامی مراحل آن مانند آزمون عمومی است.

علاقه‌مندان می‏توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88492192 تماس بگیرند.

۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۲,۷۴۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...