کانون زبان ایران در آستانه‌ی برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال برگزار می‌کند:

دوره‌ی انگلیسی برای فوتبال

دوره‌ی انگلیسی برای فوتبال

چند روز بیشتر تا شروع مسابقات جام جهانی 2018 فوتبال باقی نمانده است و تیم ملی فوتبال ایران نیز در این دوره از مسابقات حضور دارد. همه جا صحبت از جام جهانی است و اخبار آن شبکه به شبکه، سایت به سایت و روزنامه به روزنامه در حال گردش است. اگر فوتبالیست، مربی، داور، خبرنگار، تماشاچی و یا به طور کلی علاقه‌مند به این ورزش مفرح هستید و دوست دارید برای درک بهتر جذابیت آن با اصطلاحات و واژگان تخصصی این ورزش محبوب آشنا شوید کافیست در دوره‌ی "انگلیسی برای فوتبال" کانون زبان ایران شرکت نمایید.

مخاطبان این دوره زبان‌آموزان کانون زبان ایران در سطح Pre-intermediate و بالاتر، فوتبالیست‌ها و فوتبال دوستان، باشگاه‌های فوتبال، داوران فوتبال و کلیه‌ی علاقه‌مندانی هستند که دانش زبانی آن‌ها در سطح Pre-intermediate است.

طول این دوره 21 جلسه (2 روز در هفته)، مدت زمان هر جلسه 105 دقیقه و شهریه آن 210000 تومان است.

   علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزهای شنبه الی چهارشنبه در ساعات اداری با شماره تلفن 88492062 و 88321577  تماس حاصل نمایند.

۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۵۶
تعداد بازدید : ۳,۶۴۰
فاطمه شفیعی سروستانی
۱۳۹۷/۰۳/۲۸
5

عالیه


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...