انتصاب سرپرست کانون زبان استان مازندران

انتصاب سرپرست کانون زبان استان مازندران
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی سید مرتضی آصفی را به سمت سرپرست کانون زبان استان مازندران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در مراسم معارفۀ سرپرست کانون زبان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس، مدیر کل کانون پرورش فکری استان به نمایندگی از رییس کانون زبان ایران حکم وی را اهدا کرد.

یزدان شناس با اشاره به ظرفیت کانون زبان استان مازندران از این مرکز به عنوان یکی از مراکز موفق در آموزش زبان در کشور یاد کرد.

وی با تاکید بر تعداد قابل توجه زبان آموزان، مدرسان و کارکنان در کانون زبان استان، ظرفیت موجود را عامل مهمی در توسعۀ این نهاد آموزشی دانست.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان مازندران در ادامه از همکاران خود خواست تا با همراهی و همدلی در مجموعۀ کانون زبان، در جهت ارتقای سطح علمی مراکز و سطح رضایت کارکنان و مخاطبان بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه این مراسم سرپرست جدید کانون زبان استان مازندران با تاکید بر تولید ایده‌های جدید به منظور پیشرفت در کانون زبان، مدیریت را هنر ایجاد انگیزش درکارکنان دانست و ابراز داشت: ایجاد انگیزش در کارکنان در جهت ارتقای کیفی امور و ارزیابی عملکرد صورت گرفته و این عامل می‌تواند باعث پیشرفت و توسعه شود.

آصفی همچنین بر تعامل میان کانون پرورش فکری و کانون زبان تاکید نمود و این موضوع را گام دیگری در جهت موفقیت‌های کانون زبان دانست.

آصفی دارای مدرک دکتری مدیریت اجرایی است. تدریس در دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علامۀ محدث نوری، سردبیری نشریۀ علمی فرهنگی طلوع مهر، عضویت در شورای آموزش و پرورش شهرستان نور و  ارایۀ مقالات علمی در پایگاه های علمی در سابقۀ ایشان به چشم می‌خورد.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت های روز افزون برای ایشان دارد.

n96-مازندران

n96-مازندران

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۳
تعداد بازدید : ۳,۶۰۸
صادقیان
۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0

آرزوی موفقیت روز افزون برای هر دو بزرگوار ,


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...