برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی کردکوی

برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی کردکوی
جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان گروه سنی نوجوانان مرکز آموزشی کردکوی با حضور امیرحسین غریب، مدیر کانون زبان استان گلستان و جمعی از مدرسان، کارکنان و اولیا زبان‌آموزان در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم، غریب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های زبان آموزان و مدرسان و همچنین همراهی اولیا زبان‌آموزان، ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی بخش بزرگسالان در این شهر زبان‌آموزان بتوانند موفقیت‌های بیشتری را در حوزۀ آموزش زبان کسب نمایند.

اهدا لوح تقدیر به زبان‌آموزان فارغ‌التحصیل و پخش فیلم کوتاهی از کلاس درس از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان گلستان دارای 15 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی و فرانسه به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال آموزش داده می شود.

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

۲ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
تعداد بازدید : ۲,۳۳۴
شکریان مسوول بخش نوجوانان کانون زبان ایران
۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0

جناب آقای غریب مدیر محترم کانون زبان استان گلستان، از زحمات و تلاش شما و همکاران مرکز کردک,ی و مدرسان گرامی بابت برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان بحش نوجوانان، صمیمانه سپاسگزارم. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و سایر همکاران را خواستارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...