تاکید رییس کانون زبان ایران بر ایجاد مزیت‌های رقابتی

تاکید رییس کانون زبان ایران بر ایجاد مزیت‌های رقابتی
رییس کانون زبان ایران، در نشست فصلی مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری، بر درآمدزایی این مجموعه با لحاظ کردن مسایل فرهنگی و در نظرگرفتن شان و وجهۀ این نشان معتبر و با سابقه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مصطفی مومنی با بیان این که بهبود وضعیت امکانات، تجهیزات و مکان‌های آموزشی کانون زبان ایران می‌تواند ضعف‌های رقابتی ما را بپوشاند به تشریح سه محور از مزیت‌های رقابتی پرداخت که به گفتۀ وی در صورت بروز می‌تواند باعث اعتلای کانون زبان در بازار پر رقابت مجموعه‌های آموزشی شود.

وی در این زمینه تغییر در روش‌های آموزشی و گذر از شیوه‌های سنتی به روش‌های نوین با تکیه بر تغییرات نظریه‌های روان‌شناسی در حوزۀ یادگیری و آموزش را ضروری عنوان کرد و در ادامه اهمیت رفع کاستی‌های محتوایی در منابع آموزشی کانون زبان را یادآور شد و افزود: محتوای آموزشی باید کاربردی، جذاب و مبتنی بر ابزارها و دانش روز باشد.

کیفیت تعامل، سومین مزیتی بود که مومنی به آن اشاره کرد و توضیح داد: بخشی از این تعامل به رفتارهای مدیریتی و بخشی از آن به نحوۀ برخورد مدرسان و مربیان با زبان آموزان برمی‌گردد که در این زمینه نظارت بر مراکز را به صورت جدی دنبال می‌کنیم. باید مراکز آموزشی ما از شیوۀ رفتارهای غیرمحترمانه با مراجعه کنندگان فاصله بگیرند و به مشتری مداری روی بیاورند.

رییس کانون زبان ایران راهبردهای تعیین شده از سوی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را جهت‌بخش به مسیر آتی کانون زبان عنوان کرد و افزود: این مجموعه در تغییر روش‌های ارائۀ آموزش زبان و ساختارها به آن استراتژی‌ها توجه جدی خواهد کرد.

به گفتۀ وی "تمرکز بر هدف آموزش زبان به منظور ایجاد هم‌رفت فرهنگی و ورود محتوای مبتنی و متناظر با سبک زندگی ایرانی و اسلامی"، "اصلاح ساختارهای اجرایی، گردش اطلاعات و گردش مالی"، "توسعۀ زبان های غیرانگلیسی" و "رفع ضعف‌های رقابتی" چهار راهبرد اعلام شده مدیر عامل کانون است که کانون زبان ایران در مسیر پیشرفت به آن ها اهتمام خواهد داشت.

نشست فصلی مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای 29 و 30 آذر 1397 در تهران برگزار شد.

n96-دوره

 

n96-دوره

۳ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۸۲۵
مهدی باطنی
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
5

پس از خواندن این مطالب نوری در دلم روشن شده با شناختی که از دکتر نظری تا کنون پیدا کردیم واقعا انگیزه ای دوباره پیداکردم راه سخت و دشواریست اما من برای شما دعا میکنم که با تمام مشقت که در پیش دارید به بهترین ها دست پیداکنید که ثمره آن نیز برای همه کانونی ها خواهد بود دست خدا به همراهتان یا علی مدد

کارمند
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0

جناب آقای دکتر مومنی دیدگاه و صحبت های شما بسیار عالی و ارزشمند است .همواره کتابهای کانون در آموزش قدیمی است و نیاز به تغییرات زیادی دارد . انشالله در این مسیر جدید موفق و موید باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...