راه اندازی دورۀ "مکالمه آزاد موضوعی زبان اسپانیایی" در مرکز آموزشی وصال

راه اندازی دورۀ "مکالمه آزاد موضوعی زبان اسپانیایی" در مرکز آموزشی وصال
دکتر مریم غفوری، مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان ایران از راه اندازی دورۀ مکالمه آزاد موضوعی زبان اسپانیایی در مرکز آموزشی وصال (تهران) خبر داد و گفت: این دوره برای افزایش مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان‌آموزان طراحی شده است زیرا مکالمه در امر آموزش زبان‌های خارجی یکی از ارکان اساسی تقویت و بهتر شدن زبان است

وی در خصوص اهداف این دوره گفت: از اهداف دوره، مهیا کردن شرایطی است تا زبان آموزان سطح زبانی خود را با توجه به دستور زبانی که فرا گرفته‌اند و با به کارگیری جمله‌ها، اصطلاحات و عبارت‌های زبانی مناسب در قسمت مکالمه ارتقا دهند. زبان‌آموزان علاوه بر مشارکت گروهی در گفتگو با موضوعات متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... از همراهی اساتیدی زبده بهره‌مند می شوند.

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان ایران، این دوره را برای زبان‌آموزان زبان اسپانیایی کانون زبان که سطح پیشرفته را تمام کرده‌اند و همچنین متقاضیانی که در آزمون تعیین سطح شرکت کرده‌اند مناسب دانست و در خصوص طول دوره گفت: این دوره 3 ترم 21 جلسه ای (دور روز در هفته) است و به طور کل در هر ترم 10 موضوع تدریس می‌شود.

وی ادامه داد: مواد آموزشی این دوره از کتاب‌هایNuevo Prisma , Uso, Hola ¿Qué tal? ، متون رسانه‌ای جدید با موضوعات روز و ... استخراج خواهد شد و به صورت جزوه یا فیلم تکثیر شده و در اختیار زبان آموزان قرار می‌گیرد. همچنین کتاب مکالمۀ Tema a Tema برای اولین بار توسط کانون زبان از کشور اسپانیا خریداری و بومی‌سازی شده است که در طول ترم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب شامل تمام موضوعات مهم مانند کار، سلامتی، تحصیل و ... است که در هر درس به تفصیل از واژگان، ساختار دستوری مناسب استفاده شده است.

غفوری تعداد زبان آموزان کلاس‌های این دوره را حداقل 6 نفر و حداکثر 14 نفر عنوان کرد و افزود: ارزشیابی زبان آموزان بر اساس ارزیابی میان ترم و موضوع امتحان یکی از موضوعات تدریس شده در طول ترم است.

وی در پایان بیان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می‌توانند با شماره تلفن 88492192 بخش اسپانیایی کانون زبان ایران تماس حاصل نمایند. امیدواریم این کلاس‌ها برای زبان آموزان مفید واقع شود و باعث خوشحالی است که در اولین دوره این کلاس با استقبال خوبی مواجه شده است.
۴ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۳,۱۵۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...