راه اندازی دورۀ آموزشی هتل‌داری، رستوران‌داری و گردشگری فرانسه در مرکز وصال

راه اندازی دورۀ آموزشی هتل‌داری، رستوران‌داری و گردشگری فرانسه در مرکز وصال
دورۀ آموزشی هتل‌داری، رستوران‌داری و گردشگری زبان فرانسه (THR) برای اولین بار، در ترم زمستان در مرکز آموزشی وصال برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره جهت آمادگی زبان‌آموزان برای به کارگیری زبان فرانسه در مشاغل هتل‌داری، رستوران داری و گردشگری در نظر گرفته شده است.

همچنین این دوره به منظور آمادگی زبان آموزانی برگزار می‌گردد که می‌خواهند در آزمون بین‌المللی فرانسه با اهداف شغلی در زمینۀ گردشگری، هتل‏داری و رستوران‏‌داری (Diplôme de français professionnel Tourisme-Hôtellerie-Restauration: (DFP _THR)  (که از طرف اتاق بازرگانی و صنعت پاریس در کانون زبان برگزار می‌شود) شرکت نمایند.

مخاطبان شرکت در این دوره و آزمون، دانشجویان و زبان‏‌آموزان در حال جهت‏‌گیری شغلی هستند؛ همچنین افراد شاغل در این رشته که مایل به ارتقاء موقعیت شغلی و بهبود رزومۀ کاری خود هستند می‌توانند در این دوره و آزمون شرکت کنند.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۰۰۵۰۱ ,۶۶۴۰۷۱۴۰ مرکز آموزشی وصال و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امتحان بین‌المللی DFP _THR  با شماره تلفن 88308035 تماس حاصل نمایند.

۴ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۸۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...