دورۀ آموزشی "انگلیسی در سفر" در رشت راه اندازی شد

دورۀ آموزشی "انگلیسی در سفر" در رشت راه اندازی شد
دورۀ آموزشی "انگلیسی در سفر" در مرکز آموزشی رشت برادران راه اندازی شد.
  به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دورۀ "انگلیسی در سفر" برای افرادی طراحی شده است که مدت زمان محدودی برای تقویت مهارت زبانی خود تا قبل از سفر به کشورهای خارجی دارند. این دوره با آموزش اصطلاحات، واژگان و مکالمات رایج در موقعیتهای مختلف مانند فرودگاه، هتل، رستوران و غیره و با تاکید بر مهارت گفتاری، سعی بر آماده‌سازی زبان‌آموزان دارد.

تقویت مهارت گفتاری، آموزش واژگان و اصطلاحات مورد نیاز در سفرهای خارجی و بهبود مهارت‌های ارتباطی در موقعیت‌های مختلف از مهمترین اهداف این دوره است. 

English for Travelers نام بستۀ آموزشی است که توسط کارشناسان دفتر پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران تهیه و تدوین شده که شامل کتاب زبان‌آموز و راهنمای معلم است.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این دوره در شهر رشت می‌توانند به مرکز برادران بزرگسال واقع در خیابان تختی، نرسیده به چهار راه گلسار، کانون زبان ایران مراجعه و یا با شمارۀ 32118968-013  تماس حاصل نمایند.

۵ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۸۸۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...