رییس کانون زبان ایران بر توسعۀ کیفی آموزش زبان‌های خارجی تاکید کرد

رییس کانون زبان ایران بر توسعۀ کیفی آموزش زبان‌های خارجی تاکید کرد
رییس کانون زبان ایران، در سفری به استان اردبیل از مراکز آموزشی کانون زبان و مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش در شهرستان‌های این استان بازدید و بر توسعۀ کیفی آموزش زبان‌های خارجی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مصطفی مومنی در این بازدید، در خصوص توسعه و راه‌اندازی مراکز آموزشی کانون زبان در دیگر شهرستان‌های استان با توجه به توان‌ها و ظرفیت‌های موجود تأکید کرد و گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های لازم را برای توسعۀ مراکز کانون زبان و توسعۀ کمی زبان‌های خارجی دارد.

وی در بازدید از مراکز آموزشی اردبیل و مشگین شهر، خواستار تلاش بیشتر در جهت جذب زبان‌آموزان در این مراکز شد و در دیداری با والدین زبان‌آموزان در مورد خدمات کانون زبان و مسائل و مشکلات موجود، بحث و تبادل‌نظر نمود. همچنین با حضور در کلاس‌های مراکز آموزشی اردبیل و مشگین‌شهر به بررسی شیوۀ آموزش و نحوۀ یادگیری زبان‌آموزان پرداخت و با آن‌ها در خصوص کمبودها و نیازهای اساسی‌شان در کانون زبان گفتگو کرد.

رییس کانون زبان ایران در نشست شورای معاونان استان با اشاره به ارتقا فعالیت‌های محتوایی، تاکید کرد: مخاطبان ما در کانون پرورش فکری نیاز به تولیدات فاخر دارند؛ برنامه‌ریزی‌ها باید متناسب با نیازهای امروز تدوین شود تا این نهاد فرهنگی بیش ‌از پیش به جامعۀ هدف شناسانده شود.

وی با اشاره به این‌که در کل کشور بیش از ۲۷۶ مرکز زبان‌آموزی وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید در معرفی کانون زبان به جامعه هدف و فرهنگ‌سازی در این خصوص از طریق رسانه‌ها و ارتباطات جمعی تلاش کنیم.

زعفر احدزاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تشریح وضعیت موجود به  ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و با اشاره به برنامه‌ها و چشم‌اندازهای توسعه‌ای آینده، برای توسعۀ این بخش اعلام آمادگی کرد.

 

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

   

۸ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۶۲۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...