برگزاری آزمون دورۀ آموزشی" آشنایی با قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری"

برگزاری آزمون دورۀ آموزشی" آشنایی با قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری"
آزمون دورۀ آموزشی غیرحضوری " آشنایی با قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری" ویژه کارکنان کانون زبان ایران به‌ صورت متمرکز توسط مرکز آموزش کانون پرورش و با همکاری بخش آموزش ضمن خدمت کانون زبان در روز دوشنبه 10 دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره ویژۀ تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی در نظر گرفته شده بود و برای همکارانی که این آزمون را با موفقیت گذرانده‌اند، 8 ساعت آموزشی لحاظ می‌گردد.

پیشینۀ قوانین انضباطی کارمندان دولت، دولت کارآمد، قانون رسیدگی به تخلفات و مجازات‌های اداری، شناخت انواع تخلفات و مجازات‌های اداری، عوامل موثر در بروز تخلفات اداری و روش های پیشگیری از آن و ... از مهم ترین مباحث ارائه شده در این دوره بود.

۱۱ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۶۳۸
محمد
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0

این آزمون شامل کارکنان قراردادی اصطلاحات قرارداد داخلی یکساله نبود؟ به ما که اطلاع ندادند...

مهرنوش
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0

متاسفانه کانون این دوره های اموزشی رو زمانی برگزار می کند که اوج کارها و زمان شروع اول ترم می باشد و مراکز با ازدحام کارها و فرم ها و امار ها و دغدغه های زیادی روبرو هستند.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...