برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در مرکز آموزشی امیرکلا

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در مرکز آموزشی امیرکلا
جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان گروه سنی نوجوانان مرکز آموزشی امیرکلا (استان مازندران) با حضور سید علی اکبر ابطحی، مسئول و کارکنان و مدرسان این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم ابطحی از تلاش‌ها و زحمات مدرسان قدردانی و سپس بر ارزش جایگاه آموزش و اهمیت یادگیری زبان دوم تاکید نمود.

اجرای سرود و دکلمه به زبان انگلیسی و تجلیل از مدرسان از بخش‌های این مراسم بود.

مرکز آموزشی امیرکلا در استان مازندران واقع است و در آن زبان‌ انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) در مقاطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

۱۲ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۷۳۳
مدرس
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0

مرکز امیرکلا یکی از بهترین مراکزی هست که تا به حال تدریس کردم، تشکر ویژه از مسئول مرکز جناب آقای ابطحی و کارمند مرکز سرکار خانم آرایی که همیشه پیگیر امورات مدرسان و زبان آموزان هستند. موفق باشید

شکریان مسوول بخش نوجوانان کانون زبان ایران
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0

جناب آقای ابطحی مسئول محترم مرکز آموزشی امیرکلا، از زحمات و تلاش شما و همکاران آن مرکز آموزشی و مدرسان گرامی بابت برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان بخش نوجوانان، صمیمانه سپاسگزارم. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و سایر همکاران را خواستارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...