مرکز آموزشی جم پذیرای زبان‌آموزان 14 سال به بالا خواهد بود

مرکز آموزشی جم پذیرای زبان‌آموزان  14 سال به بالا خواهد بود
مرکز آموزشی جم در تهران که پیش از این به دلیل واقع شدن در ساختمان مرکزی کانون زبان ایران و همچنین حضور نیروهای ستادی و ازدحام زبان‌آموزان، تنها مرکزی بود که بخش بزرگسالان آن از زبان‌آموزان بالای 18 سال تشکیل می‌شد، از ترم زمستان1397پذیرای زبان‌آموزان 14 سال به بالا بود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مسئول مرکز آموزشی جم در این خصوص بیان کرد: این تصمیم مهم پس از بازدید ریاست محترم کانون زبان، جناب آقای دکتر مومنی از مرکز آموزشی جم صورت گرفت و امیدواریم با این تصمیم و تمهیداتی که در این زمینه صورت می‌گیرد شاهد جذب این ردۀ سنی از زبان‌آموزان بزرگسال باشیم.

محمد اله وردی در خصوص پیشینۀ مرکز آموزشی جم گفت: بر اساس بسیاری از منابع تاریخ شفاهی، در نیمۀ نخست دهه شصت و با افزایش سریع تعداد زبان ­آموزان در مرکز وصال، تصمیم گرفته می‌شود تا بخش برادران به ساختمان کنونی مرکز جم منتقل شود. این انتقال از سال 64 به ندرت از سطوح پیشرفته بزرگسال شروع و بعد شامل تمام سطوح می‌شود. در ابتدا یک طبقه از ساختمان به کلاس‌ها اختصاص پیدا می‌کند و با افزایش زبان آموزان تعداد کلاس‌ها نیز بیشتر می شود و با گسترش کیفی و کمی و آموزش زبان‌های ‌فرانسوی‌، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فارسی و روسی، مرکز جم رفته رفته مملوء از زبان آموز می‌شود.

گفتنی است، مرکز آموزشی جم در خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، پلاک 33 واقع شده است و در این مرکز دوره‌های مکالمه، مکالمۀ آزاد، آمادگی تافل، آیلتس، انگلیسی با اهداف ویژه، فوق فشرده آلمانی، آمادگی آزمون B2 آلمانی، مکالمه موضوعی عربی و گویش عراقی برگزار می شود.

علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند با شماره تلفن ۸۸۸۴۴۴۰۷ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰
تعداد بازدید : ۲,۱۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...