سرپرست آموزش زبان‌های غیرانگلیسی:
شرایط گسترش آموزش زبان‌های غیرانگلیسی را فراهم می‌سازیم

سرپرست آموزش زبان‌های غیرانگلیسی: </br>شرایط گسترش آموزش زبان‌های غیرانگلیسی را فراهم می‌سازیم
سرپرست آموزش زبان‌های غیرانگلیسی کانون زبان ایران از راه‌اندازی چندین دورۀ غیرانگلیسی در دی ماه سال جاری در مراکز کانون زبان ایران خبر داد و گفت: خوشبختانه با رویکرد بسیار مثبتی که ریاست محترم کانون زبان نسبت به گسترش بهینه و منطقی بخش‏های غیرانگلیسی دارند و همچنین با پیگیری مجدانه مسئولان محترم بخش‏های غیرانگلیسی، تعداد 5 دورۀ جدید غیر انگلیسی راه‌اندازی شده و یا مجوز برگزاری دریافت کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مهدی پور محمد، با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری دوره‌هایی که مجوز راه اندازی را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: با راه‌اندازی دورۀ نوجوانان عربی در مراکز حجاب 2 و طالقانی، دورۀ مکالمۀ آزاد اسپانیایی در مرکز وصال، دوره‌های ترمیک اسپانیایی در مرکز کرج و دورۀ آمادگی آزمون A1 آلمانی در مرکز شهرک قدس موافقت شده است.

وی افزود: در دو سال اخیر دوره‌های آموزشی جدیدی در بخش‌های غیرانگلیسی راه‌اندازی شده است که از جملۀ آن‌ها می‌توان به دوره C1 آلمانی، مکالمۀ آزاد موضوعی اسپانیایی، نوجوانان آلمانی، هتلداری، گردشگری و رستوران داری فرانسه، گویش عراقی عربی و ... اشاره نمود.

پورمحمد خاطر نشان کرد: ما در بخش غیرانگلیسی کانون زبان ایران تلاش می‌نماییم تا با حمایت‌های رییس محترم کانون زبان ایران و معاونت محترم آموزشی و توسعۀ منابع انسانی و همچنین کمک مسئولان بخش‌های غیرانگلیسی، بخش‌های ادارۀ مرکزی، مدیران استانی و مسئولان مراکز آموزشی، شرایط گسترش آموزش زبان‌های غیرانگلیسی را در مراکز کانون زبان ایران فراهم آوریم.

۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۱۴۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...