برگزاری نشست معرفی کانون زبان در استان سیستان و بلوچستان

برگزاری نشست معرفی کانون زبان در استان سیستان و بلوچستان
نشست معرفی کانون زبان ایران در استان سیستان و بلوچستان با حضور معصومه هادی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان، هانیه زیدآبادی، مسئول مرکز آموزشی استان و جمعی از معاونان آموزش و پرورش استان و مدیران مدارس زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست هادی بیان کرد: آشنایی با زبان‌های بین‌المللی پنجره‌ای است برای تبادل فرهنگ، هنر و ادب در پهنه‌ای به وسعت همۀ تاریخ بشری است که می‌تواند باعث افزایش آگاهی کاربران شود.

وی افزود: این آشنایی هم‌چنین می‌تواند "دریچه‌ای" برای ورود به دنیایی جدید با همۀ شگفتی‌ها و هیجان‌هایش باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان با اشاره به آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی که ممکن است در این مسیر متوجه زبان‌آموزان شود، گفت: رهبر معظم انقلاب برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، بهترین راه‌کار را "شکل‌گیری هویت مستقل، عزت‌مند و دینی نسل آینده" عنوان کرده‌اند تا در این مسیر افراد، به دلیل پایبندی به ارزش‌ها و با شناخت پیشینۀ فرهنگ و تمدن کشور خود بتوانند با زبان معیار جهانی تبادل علمی نمایند،داشته‌هایشان راصادر کنند و از یافته‌های نوین جهان بهره گیرند.

وی سپس در خصوص فعالیت کانون زبان ایران گفت: کانون زبان ایران، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزش زبان در ایران، سال‌هاست با رویکردی فرهنگی و با استفاده از مدرسان توانمند و متخصص به زبان‌آموزان خدمت‌رسانی می‌کند که در زاهدان نیز نخستین شعبه‌ی آن در سال 90 گشایش یافته است.

هادی افزود: شرایط امروز جهانی، رشد علم و سرعت تغییرات در عرصه‌های گوناگون علوم و فنون ایجاب می‌کند که همۀ مردم، به‌ویژه کودکان و نوجوانان، نسبت به زبان‌های خارجی مهارت‌های شایسته‌ای داشته باشند، زیرا در هزارۀ سوم عدم آگاهی نسبت به زبان‌های دیگر و علومی هم‌چون رایانه، نوعی بی‌سوادی به شمار می‌رود.

پس از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری استان، مسئول کانون زبان زاهدان به معرفی فعالیت‌های این بخش پرداخت و گزارشی از پیشرفت زبان‌آموزان ارایه کرد.

۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۴۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...