جلسۀ هم اندیشی مسئولان مراکز آموزشی آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسۀ هم اندیشی مسئولان مراکز آموزشی آذربایجان شرقی برگزار شد
جلسۀ هم اندیشی مسئولان مراکز آموزشی استان آذربایجان شرقی با حضور علی بینش، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و بهرام عبداله زاده، سرپرست کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست، بینش با اشاره به نقش مهم و اثرگذار مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان ایران در تقویت و ارتقای جایگاه این نهاد آموزشی تصریح کرد: این موضوع با افزایش رضایتمندی مخاطبان، بیش از پیش محقق خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند همکاران کانون زبان ایران در ارائۀ خدمات آموزشی به زبان‌آموزان، تعامل و همدلی را زمینه‌ساز تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده و اهداف آموزشی عنوان کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص موضوعات مختلف و هماهنگی برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز آموزشی کانون زبان ایران، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است کانون زبان ایران، در حال حاضر، دارای 12 مرکز آموزشی در تبریز و 5 مرکز آموزشی در شهرهای مراغه، خسروشهر، میانه، اسکو و مرند است.

۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۶۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...