رییس کانون زبان در آیین تکریم "معاون اداری و مالی" و "مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی":

تغییرات باعث بروز خلاقیت در سازمان می‌شود

تغییرات باعث بروز خلاقیت در سازمان می‌شود
رییس کانون زبان ایران در ابتدای مراسم تکریم معاون پیشین اداری و مالی و مدیر پیشین امور اداری و رفاه و پشتیبانی، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در این دو حوزه بیان کرد: اعتقاد من بر این است که در سازمان‌ها، افراد علاوه بر این که از تجارب یکدیگر و همچنین گذشتگان استفاده می‌کنند، نیازمند جریان و سَریان خون و هوای تازه نیز هستند؛ این موضوع به معنای کثیف بودن خون فعلی و یا کشنده بودن هوای حاکم نیست، بلکه به این معناست که تغییرات باعث بروز خلاقیت در سازمان ‌می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مصطفی مومنی، با اشاره به ضرورت خارج شدن از قالب‌های ذهنی کهنه تصریح کرد: این اقدام همواره باعث دو اتفاق خوب در سازمان می‌شود، از یک سو انگیزه‌های فرد برای توسعۀ مهارت‌ها و آموخته‌های جدید و اعتلای بیشتر خود افزایش پیدا می‌کند و از سوی دیگر عموما مجموعه‌ای که در آن تغییری صورت می‌پذیرد با روی کار آمدن برنامه، سلیقه و تفکر جدید، دچار تغییرات مثبتی می‌شود.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از علیرضا ایمانی، بسیاری از موفقیت‌های کانون زبان ایران را مرهون تلاش‌های وی و همکاران حوزۀ ایشان دانست.

رییس کانون زبان ایران همچنین از تلاش‌های صادقانه رضا لیاقی و افراد زیرمجموعه معاونت وی قدردانی کرد و افزود: از آن جایی که کانون زبان ایران در 31 استان کشور دارای مراکز آموزشی متعدد است، نیازمند فردی آشنا به امور کانون زبان برای هماهنگی استان‌ها بودیم و از ایشان خواستیم به عنوان مشاور رییس در این حوزه همکاری‌شان را با کانون زبان ایران ادامه دهند.

این مراسم با حضور دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی، دکتر علیرضا اسلامی، مشاور رییس و مدیر امور اداری و رفاه و پشتیبانی و رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها، روز شنبه 22 دی ماه در ساختمان مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد.

 

n96-انتصاب

n96-انتصاب

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۳,۰۷۸
محمدپیرمحمدی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0

جناب آقای ایمانی عزیز شما یکی از بهترین مدیرانی بودید که کانون زبان زبان تا به حال داشته، امیدوارم هرکجا که هستیدهمواره موفق و پیروز باشید.

همکار ستادی
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0

آقایان دکتر بالغی زاده، دکتر سهرابی، فصیح، لیاقی و ایمانی از همکاران بسیار زحمت کش و دلسوز و به ویژه کانونی بودند و هستند. این همکاران که سالها در مجموعه تجربه اندوخته اند سرمایه های کانون زبان هستند و امیدواریم از تجربه و ظرفیتشان بهرهمند باشیم. با آرزوی توفیق برای این عزیزان و آرزوی موفقیت برای تیم جدید مدیدریتی

مدرس قدیمی
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0

با سلام و احترام. نکوداشت زحمات همکاران سنت پسندیده ای است و جا دارد از آقای دکتر مومنی بابت برگزاری این گونه جلسات که باعث تقویت انگیزه روحیه همکاران می شود تشکر نماییم. ای کاش مشابه این جلسات برای سایر همکاران خوب و متخصص مانند دکتر سهرابی، دکتر بالغی زاده، استاد فصیح، و دکتر نامی هم برگزار می شد. در قبال سال ها تلاش در یک مجموعه، چند دقیقه تقدیر هزینه ای ندارد.

حسین مهرآبادی
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0

با سلام جناب آقای لیاقی و جناب آقای ایمانی عزیز شما بهترین و دلسوزترین معاونت و مدیر، برای خانواده کانون زبان بوده و هیچ وقت الطاف و تلاشهایتان از یادها نمی رود. با آرزوی بهترینها برای شما و همچنین تبریک و آرزوی اعتلای روزافزون برای آقایان دکتر مشفق و دکتر اسلامی

مائده ابراری
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0

میخواستم به آقای ایمانی خسته نباشید ویژه بگم امیدوارم هرجا هستند موفق و سلامت باشند


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...