تهیۀ آزمون‌ ها و کوئیزهای جدید بخش نوجوانان برای سطح Reach 3

تهیۀ آزمون‌ ها و کوئیزهای جدید بخش نوجوانان برای سطح Reach 3
معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران در راستای ارتقا کیفیت و نوسازی امتحانات گروه نوجوانان برای سطح Reach 3 اقدام به تهیۀ 9 سری آزمون پایان ترم و کوئیزهای 1و 2 جدید نموده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر بهرام باقری، مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص فرآیند نوسازی آزمون‌ها بیان کرد: این اقدام از سال 1393 به منظور هماهنگ‌سازی و تناسب بیشتر مطالب آزمون‌ها و کتب درسی انجام شد.

باقری افزود: این نوسازی تا به امروز برای همۀ سطوح Run و Race و همچنین سطوح Reach 1-3 صورت گرفته است و قرار است سطح Reach 4 نیز به جهت مطابقت سطح دشواری آزمون و کتاب، مورد بررسی قرار گیرد.

n96-دوره

وی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌ایم و نتایج حاصل از بررسی فرم‌های نظرسنجی ارسال شده به معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی، حاکی از آن است که تناسب و هماهنگی لازم صورت گرفته است.

این آزمون‌ها قرار است جهت اجرای آزمایشی به معاونت آموزشی و توسعۀ منابع انسانی ارسال شود.

۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۵
تعداد بازدید : ۸,۲۰۷
مرد
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0

باسلام و تشکر از زحمات شما عزیزان سئوالات سطح eL3 نیاز به بازنگری دارد . مردودی دراین سطح بسیار زیاد است که به نظر میرسد ایراد از سوالات باشد.

بهرام باقری
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
1

با سلام و احترام، با تشکر از اظهار نظر جنابعالی، در اسرع وقت درجه سختی آزمون فوق بررسی خواهد شد.


شمیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0

با سلام. از این خبر بسیار خوشحال شدم. ولی امروز وقتی به کانون مراجعه کردم اطلاعیه لغو تمام امتحانات کوییز در زمستان ۹۷ را دیدم که بسیار شک زده شدم. این تصمیم بر چه اساسی گرفته شده....لطفا تجدید نظر بفرمایید.

مدرس
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0

با سلام ... فعلا که دستور داده شده کوییز نگیرید. من که از شش تا کلاسم پنج تاش رو کوییز گرفتم و تصحیح کردم، مونده بود یکی،که امروز ظهر شیراز گفتن کوییز حذف شده... خیلی جالبه...

همتیان
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0

با سلام. این خبر با بخشنامه ای که به برخی از مراکز نوحوانان مبنی بر کنسل شدن کوییز ۱ و ۲ ارسال شده مغایرت دارد. لطفا رسیدگی بفرمایید تا کوییزها همچنان پابرجا باشند. اهمیت دو کوییز درطول ۲۱ جلسه برای این گروه سنی خیلی بالاست و در صورت حذف قطعا آمار مردودی افزایش خواهد داشت.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...