جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان بزرگسال کانون زبان استان گیلان برگزار شد

جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان بزرگسال کانون زبان استان گیلان برگزار شد
جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان گروه سنی بزرگسالان کانون زبان استان گیلان با حضور خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقی‌پور در این جلسه با تاکید بر موضوعاتی از قبیل همدلی، تعهد و روزآمد بودن، هر یک از این کلمات را دارای بار معنایی گسترده ای دانست و  خواستار همدلی بیشتر بین مدرسان و کارکنان در ارائۀ خدمات آموزشی به زبان‌آموزان شد.

وی در ادامه با تاکید بر مقولۀ تعهد شغلی در خصوص موضوعاتی همچون حضور به موقع، اخلاق حسنه، رعایت مقررات اداری و آموزشی، مشتری‌مداری، روز آمد بودن و افزایش اطلاعات فردی و شناخت مخاطب به منظور بالا بردن انگیزه در زبان‌آموزان و تشویق و ترغیب آنان نکاتی را بیان کرد.

در این جلسه همچنین کارشناسان بازدید در خصوص اهمیت بازدید از کلاس، نحوۀ سنجش و بررسی مطالب مورد نظر کارشناس بازدید از کلاس بر اساس فرم بازدید، نحوۀ تعامل و دریافت مطالب و موارد مطرح شده از جانب کارشناس توسط مدرس، ارسال گزارش بازدید به دفتر استان و ارائه به دفتر مرکزی، پیگیری موارد قابل اصلاح از طریق بازدیدهای آتی، آشنایی با روش تدریس و رعایت سیلابس، نحوۀ تدریس گرامر، سرعت مناسب به هنگام تدریس، شخصیت مدرس در کلاس، سیستم نمره‌دهی و ... مواردی را مطرح کردند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان گیلان دارای 17 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، عربی و آلمانی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود. در برخی از مراکز این استان دورۀ انگلیسی در سفر نیز برگزار می‌گردد.
۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۲۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...