برگزاری نشست دوره‌ای کارکنان مراکز آموزشی استان چهار محال و بختیاری

برگزاری نشست دوره‌ای کارکنان مراکز آموزشی استان چهار محال و بختیاری
نشست دوره‌ای کارکنان مراکز آموزشی استان چهار محال و بختیاری با حضور محمد مردانی، مدیر کانون زبان استان، روح الله واحد، مسئول حراست استان و تعدادی از مسئولان مراکز و کارکنان این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه مردانی در خصوص مشکلات مربوط به کمبود مدرس، راهکارهای جذب مدرس توانمند، بازخوردهای والدین زبان‌آموزان، برنامۀ کلاسی مراکز آموزشی، مطالعۀ دقیق راهنمای مقررات، نوسازی تجهیزات مراکز، صرفه جویی در مراکز، ارسال به موقع مکاتبات، ورود و خروج کارکنان و مدرسان، حفظ و نگهداری سوالات و آزمون‌ها و ... نکاتی را بیان کرد.

 حفظ حرمت مدرسان در جلسه مشاوره و بازخورد، شناسایی مدرسان متعهد و تقدیر از آنان، جلوگیری از ورود افراد ناشناس به مراکز و ... از موضوعاتی بود که واحد به آن‌ها پرداخت.

 در ادامه این نشست همکاران نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مدیر استان به هر یک از آن‌ها پاسخ داد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان چهار محال و بختیاری دارای 5 مرکز آموزشی است که در آن ها زبان انگلیسی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.
۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۴۸۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...