جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان مرکز آموزشی صادقیه

جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان مرکز آموزشی صادقیه
جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان مرکز آموزشی صادقیه با حضور عزیزی، مجتبی پورضرغام، سرپرست کانون زبان استان تهران، امیر صداقت، مسئول امور عمومی کانون زبان و محمود رحیمی، مسئول مرکز آموزشی صادقیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه پورضرغام در خصوص اهداف پیش‌رو در مراکز آموزشی استان تهران، راه‌های جذب بیشتر مخاطب در مراکز آموزشی، بهینه‌سازی سیستم آموزشی، برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت طرح شده از سوی رییس کانون زبان ایران، اجرای شیوه‌های نوین آموزشی، چشم‌اندازها و ماموریت‌های جدید برای آموزش زبان‌های مختلف و ... نکاتی را بیان کرد.

در ادامۀ این جلسه، رحیمی از برگزاری دوره‌های آموزشی جدید با اهداف ویژه در مرکز آموزشی صادقیه خبر داد و از مدرسان خواست به منظور تامین نیازهای جدید مخاطبان و با توجه به پتانسیل بالای مرکز، نسبت راه‌اندازی و برگزاری دوره‌های جدید مشارکت بیشتری داشته باشند.

تجهیز فضای آموزشی منطبق با استاندارهای جدید آموزشی، زیبا سازی فضای آموزشی، ایجاد انگیزه در مدرسان، ایجاد کلاس‌های متنوع آموزشی متناسب با سلیقۀ مخاطبان و ... از موضوعات مطرح شده توسط مدرسان در این جلسه بود.
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۲,۳۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...