حضور کانون زبان استان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

حضور کانون زبان استان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب
غرفۀ کانون زبان استان گیلان در نمایشگاه دست‌آوردهای چهل‌ساله انقلاب در پیاده راه فرهنگی شهر رشت (میدان شهرداری) برپا است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، معرفی دوره‌های آموزشی، معرفی بخش‌های انگلیسی و غیرانگلیسی، معرفی مراکز آموزشی استان، برپایی کارگاه آموزش زبان انگلیسی و ... از جمله خدمات ارائه شده توسط کارکنان و مدرسان کانون زبان استان گیلان در این غرفه است.

گفتنی است، این نمایشگاه از 6 تا 12 بهمن ماه از ساعت 9 تا 20 پذیرای مخاطبان است و برنامه های صبح آن به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره  

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۰۸۴
مسئول مرکز لنگرود
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی همکاران محترم حضور کانون زبان در نمایشگاه فوق سبب شناخته شدن دست آوردها نحوه تدریس و دوره های متنوع کانون زبان شد که این مهم با همت تمامی همکاران مراکز گیلان و با زحمات بی دریغ مدیر محترم استان سرکار خانم تقی پور و همکاری کانون پرورش فکری استان ممکن شد از تک تک شما عزیزان همکار سپاس گزارم و امیدوارم با نشاط و شادابی زندگی و کارتان سپری شود

مسئول مرکز و همکاران برادران رشت
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0

با سپاس از زحمات همه همکاران محترم کانون استان گیلان که تلاش وصف ناپذیری در راستای اهداف کانون زبان ایران انجام دادند و سپاس از جناب آقای دکتر ضیائی مدیرکل محترم کانون پرورش فکری استان گیلان و تشکر ویژه از زحمات خانم دکتر تقی پور مدیریت محترم کانون زبان استان گیلان که این فرصت بزرگ را در جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب برای کانون زبان فراهم آوردند. امید که شاهد حضور پر رنگ تر کانون زبان ایران در جشن های آتی باشیم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...