دیدار مدیر کانون زبان استان مازندران با مدیر کل آموزش و پرورش استان

دیدار مدیر کانون زبان استان مازندران با مدیر کل آموزش و پرورش استان
سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران با مهندس عسگری نیکزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دکتر علی اسماعیلی، رییس مجمع نمایندگان استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، همکاری متقابل با آموزش و پرورش استان و معرفی کانون زبان ایران به عنوان تنها نهاد رسمی و دولتی متولی برگزاری دوره‌های آموزش زبان‌های خارجی در مدارس استان، همکاری روسای آموزش و پرورش استان جهت تعامل بیشتر با مراکز کانون زبان استان، ترویج و توسعۀ کلاس‌های برون کانونی کانون زبان در مدارس آموزش و پرورش استان و ... از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است، استان مازندران دارای 31 مرکز آموزشی کانون زبان است و در آن زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین دوره‌های ویژۀ انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمۀ ویژه نیز در برخی از مراکز این استان برگزار می‌شود.

n96-دوره  

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴
تعداد بازدید : ۲,۰۱۷
جهانیان
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0

سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت مدیریت محترم استان مازندران و تبریک میگم به این همت والا در مدیریت این استان ، انشاالله شاهد رشد و ترقی در این استان باشیم . بنده حقیر افتخار همراهی با جناب آقای دکتر آصفی را در این جلسه داشتم که از دستاورد های مهم این جلسه بسیار شگفت زده شده ام . انشاالله شاهد تحقق همه ی وعده های مسئولین محترم در این جلسه باشیم . یا حق


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...