بطری‌های پلاستیکی، گلخانۀ مرکز وصال شدند

بطری‌های پلاستیکی، گلخانۀ مرکز وصال شدند
زهرا حاتمی، زبان‌آموز مرکز آموزشی وصال، با ایده‌ای خلاقانه از بطری‌های پلاستیکی، گلخانه‌ای زیبا در این مرکز ساخته است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، حاتمی فارغ‌التحصیل رشتۀ مهندسی معماری است و از سال 1394 آموختن زبان را در کانون زبان ایران شروع کرده است. وی دربارۀ اجرایی کردن این ایده گفت: من مدرس دروس معماری در دانشگاه هستم و با توجه به اهمیت موضوع بازیافت از بهمن ماه سال 96 مطالعه دربارۀ فرهنگ بازیافت و رابطۀ آن با معماری را آغاز کردم. در همین زمان با همکاری ادارۀ بازیافت شهرداری منطقه 10 تهران و همچنین تعدادی از دانشجویانم شروع به ساخت سازه‌های بازیافتی کردیم. یکی از این سازه‌ها، گلخانه‌ای بود از بطری‌های نوشابه که به صورت عمودی به دیوار متصل می‌شد که با هماهنگی و موافقت خانم جعفریار، مسئول مرکز آموزشی وصال این سازه در قسمت اداری این مرکز نصب شد.

n96-دوره

حاتمی هدف از انجام این‌کار را تاکید بر مساله بازیافت عنوان کرد و افزود: در کشورهای بزرگ جهان سازه‌های عظیمی در مراکز پر اهمیت ساخته می‌شود تا بر مساله بازیافت و لزوم توجه به آن  تاکید کنند. برای همین ما مراکز فرهنگی و پارک‌ها را انتخاب کردیم، چراکه مساله بازیافت در محیط‌های آموزشی باید دیده و به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: در به ثمر رسیدن این پروژه تعدادی از دانشجویان با من همکاری کردند که لازم می‌دانم در اینجا از آقایان و خانم‌ها ماهان فدایی، مینو اردستانی، زهرا یاوری، مریم شیرازی، ثمین متقیان، متین متقیان، علی افروغ و حسن محمدی تشکر و قدردانی کنم.

n96-دوره

وی همچنین در خصوص کانون زبان و انتخاب این موسسۀ آموزشی برای پیاده‌سازی این ایده بیان کرد: تاریخچۀ کانون زبان ایران مهر تاییدی برای این موسسه آموزشی است، همچنین مدرسان خوب و دلسوز این مجموعه باعث می‌شوند زبان آموزان از لحظه لحظه حضور در کلاس‌هایشان لذت ببرند و مطالب جدید بیاموزند. استقبال مسئول مرکز آموزشی وصال از این اقدام، تعداد زیاد مخاطبان این مجموعه و اعتبار و نامی بودن کانون زبان ایران باعث انتخاب این موسسه شد.
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۶۱۱
مسعود مدرس
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0

بسیار عالی

حاتمی زهرا
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0

بسیار سپاس از حسن توجه شما .


مسئول مرکز لنگرود
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0

با سلام خدمت شما به نوبه خود از شما تشکر میکنم همواره موفق باشید

مهرداد
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
5

بسیار فوق العاده... و امیدوارم این راه همچنان ادامه داشته باشد... به نظر من محیط زیست هم باید از این ایده استقبال کند

همکار
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0

آفرین بر سلیقه و هنر همکار عزیز در این ایام سخت گذر کانون اینم خودش یه انگیزه برای بهتر کردن محیط کار


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...